Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Vineri, 26 martie, s-a predat reprezentanților constructorului tronsonul de drum dintre Prăjeni și Plugari, rămas neasfaltat, în lungime de 2,77 kilometri. Imediat au și demarat lucrările de modernizare care se vor ridica la aproximativ 8,5 milioane lei.
„Nu avem nicio zi de pierdut după acea sarabandă a contestațiilor care ne-au ținut blocați de toamna trecută și până în acest moment. Am promisiunea fermă a constructorului că va termina lucrarea în cel mai scurt timp posibil, fără însă a-i pune în pericol calitatea. Modernizarea acestui sector de drum, care scurtează distanța până în Iași cu aproximativ 15 kilometri, este vitală dacă vrem un transport civilizat. Așa cum am promis, infrastructura județului ocupă cel mai important loc între prioritățile mandatului meu”, a declarat Doina Federovici, președintele Consiliului Județean Botoșani.
La rândul său, Dorin Birta, vicepreședintele Consiliului Județean Botoșani, care are în coordonare Direcția Județeană de Drumuri și Poduri, a apreciat faptul că s-a început deja reprofilarea platformei drumului. „Noi, Consiliul Județean, am prins bani pentru acești 2,77 de kilometri încă din 2019, când s-a reabilitat cea mai mare parte a drumului, dar pandemia și prelungirea procedurilor de achiziție prin contestații peste contestații și procese au făcut ca abia acum să demarăm lucrările”, a declarat Dorin Birta.
În 2019, Consiliul Județean, din banii pentru întreținerea drumurilor județene, a alocat aproximativ 7,5 milioane de lei pentru reabilitarea sectorului de drum Flămânzi – Prăjeni. S-a turnat covor asfaltic în două straturi, viabilizând astfel cea mai scurtă variantă de drum spre Iași. Porțiunea de 2,77 de kilometri de la limita cu județul Iași nu a putut fi asfaltată, deoarece figura în acte ca drum de piatră, necesitând lucrări de investiții. Acest lucru a presupus efectuarea tuturor pașilor ceruți de o lucrare de modernizare, și anume: realizarea studiului de fezabilitate, identificarea resurselor bugetare, efectuarea și aprobarea în plenul Consiliului Județean a Proiectului Tehnic și apoi scoaterea lucrării la licitație, care s-au prelungit prin contestații și procese.
Până acum, porțiunea de drum a fost întreținută de Direcția Județeană de Drumuri și Poduri prin reprofilare cu autogredere.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.