Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
În temeiul art.618, alin.2) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, organizat în baza Legii nr.203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Primăria Municipiului Dorohoi, județul Botoșani, anunță organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, la Compartimentul Implementare Proiecte din Fonduri Europene, din Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dorohoi, județul Botoșani.
Probele stabilite pentru concurs sunt următoarele:
a) selecția dosarelor de înscriere: în termen de maxim cinci zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
b) proba scrisă: 13.09.2021, ora 10.00;
c) proba interviu: în termen de maxim cinci zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
Locul de desfășurare a concursului:
- proba scrisă și interviul: Primăria Municipiului Dorohoi, strada Grigore Ghica, nr.34, județul Botoșani.
Depunerea dosarelor: la sediul Primăriei Municipiului Dorohoi din strada Grigore Ghica, nr.34, la Compartimentul Resurse Umane, la doamna Ciortan Teresa Adina, consilier, clasa I, grad profesional superior, în perioada 12.08.2021 – 31.08.2021.
Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu:
a)formularul de înscriere (de la Compartimentul Resurse Umane sau de pe site-ul instituției);
b)curriculum vitae, modelul comun european;
c)copia actului de identitate;
d)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecționări;
e)copia diplomei de bacalaureat;
f)copia carnetului de muncă şi a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care săateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
g)copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h)copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
i)cazierul judiciar;
j)declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sauadeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Copiile de pe actele din dosarul de concurs se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Mențiuni:
(11)Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. f) se regăsește la Compartimentul Resurse Umane sau pe site-ul instituției.
(12)Adeverințele care au un alt format decât cel prevăzut la alin. (11) trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D a H.G. nr.611/2008 şi din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
(2)Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
(3)Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (2) se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
(4)Documentul prevăzut la lit. i) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituțional.
Condițiile generale pentru participarea la concurs, conform art.465din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
a) să aibă cetățenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) să aibă capacitate deplină de exercițiu;
e) să fie apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publica. Atestarea stării de sănătate se face pe baza de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;
f) să îndeplinește condițiile de studii și vechime in specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
g) îndeplinească condițiile specifice, conform fisei postului, pentru ocuparea funcției publice;
h) să nu fi fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție şi de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorii sau dezincriminarea faptei;
i) să nu le fi fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publica sau de a exercita profesia ori activitatea in executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitiva, in condițiile legii.
j) să nu fi fost destăinuita dintr-o funcție publica sau nu i-a încetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 3 ani;
k) să nu fi fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, in condițiile prevăzute de legislația specifică.
Condițiile specifice pentru participarea la concurs:
să aibă studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
să aibă minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Bibliografia este următoarea:
1.Constituția României, republicată;
2.OUG nr.57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare: Titlul I și II al Părții a-VI-a;
3.OUG nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4.Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5.HG nr.936/2020 pentru aprobarea cadrului general necesar în vederea implicării autorităților și instituțiilor din Romania în procesul de programare și negociere a fondurilor externe nerambursabile aferente perioadei de programare 2021-2027 și a cadrului instituțional de coordonare, gestionare și control al acestor fonduri.
6.OUG nr.122/2020 privind unele măsuri pentru asigurarea eficientizării procesului decizional al fondurilor externe nerambursabile destinate dezvoltării regionale în România.
7.Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
8.HG nr.395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr.98/2016.
9.OUG nr.34/2017 privind gestionarea financiară a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului Financiar al Spațiului Economic European 2014-2021 şi Mecanismului financiar norvegian 2014-2021, cu modificările și completările ulterioare;
10.OUG nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare;
11.Normele metodologice din 31 august 2011 de aplicare a prevederilor OUG nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare.
Tematica este următoarea:
-Legea fundamentală a statului român.
-Statutul funcționarului public, din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ.
-Prevenirea şi sancționarea tuturor formelor de discriminare, principiul egalității între cetățeni
-Egalitatea de șanse între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriul de sex, în toate sferele vieţii publice din România.
-Măsuri specifice utilizării fondurilor externe nerambursabile pentru dezvoltarea regională, funcții de plată a Autorității de management pentru POR.
-Modalități, proceduri, instrumente și tehnici specifice de atribuire a contractelor de achiziție publică, organizarea, desfășurarea procedurii de atribuire, executarea contractelor de achiziție publică.
-Planificarea, pregătirea, realizarea si executarea contractelor de achiziție publică/ acord-cadru.
-Fonduri aferente mecanismelor financiare, modalități de finanțare, păstrarea documentelor, control, audit, nereguli.
-Activități de prevenire, constatare și sancționare a neregulilor apărute în accesarea și utilizarea fondurilor europene.
Persoana de contact pentru primirea dosarelor de concurs este doamna Ciomârtan Teresa Adina, consilier, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Resurse Umane; telefon/fax: 0231611301, 0231610133, e-mail: [email protected] sau [email protected].
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.