Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de email a persoanei de contact: Primăria comunei Ibăneşti, judeţul Botoşani, CUI 3372165, adresa – sat Ibăneşti, com. Ibăneşti, jud. Botoşani, tel/fax – 0231619755/0231619759, [email protected].
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
a. spațiu situat în imobil identificat cu CF 50753, în suprafață de 27mp, compus din 3 camere, localitatea Dumbrăvița, comuna Ibănești, județul Botoșani,
b. spațiu situat în cladirea Dispensarului medical uman, în suprafață de 36mp, comuna Ibănești, județul Botoșani, CF 51782;
Spațiile mai sus menționate aparțin domeniului public al Comunei Ibăneşti și sunt aprobate închirierii conform HCL nr. 71 din 14 decembrie 2021 și OUG 57/2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1 Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin cerere scrisă la sediul Primăriei comunei Ibăneşti, judeţul Botoşani;
3.2 Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: sediul Primăriei comunei Ibăneşti, judeţul Botoşani – Registratură;
3.3 Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019: 300 lei, sumă ce se depune la casieria Primăriei comunei Ibănești;
3.4 Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 07.02.2022, ora 12:00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1 Data limită de depunere a ofertelor: 14.02.2022, ora 10:00;
4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: sediul Primăriei comunei Ibăneşti, judeţul Botoşani;
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar.
5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 14.02.2022, ora 12:00, la sediul Primăriei comunei Ibăneşti, judeţul Botoşani.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax si/sau adresa de email a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute: Tribunalul Botoşani, Str. Maxim Gorki, Nr.8, Cod postal 710171, tel: 0231/511739, fax: 0231/531832; e-mail: [email protected].
7. Data transmiterii anunţului de licitaţíe către instituţiile abilitate în vederea publicării: 20.01.2022.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.