PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DOROHOI, județul BOTOȘANI, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 - alin.(2) lit.b) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, cu respectarea prevederilor OUG nr. 115/2023, OUG nr. 121/2023 și ale Legii nr. 296/2023.
Funcția publică scoasă la concurs:
- CONSILIER, CLASA I, GRAD SUPERIOR, Compartiment Centralizare, Urmărire, Activități Financiare și Contabile pentru Unitățile de Învățământ și Unitățile Sanitare –ID POST:414055
- Depunere a dosarelor: 05.03.2024 - 25.03.2024
- Proba scrisă: 04.04.2024 13:00, sediul Primăriei Municipiul Dorohoi
- Proba interviu: în maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.
Perioada selecție dosare concurs: în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor.
Perioada soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Condiții specifice:
Studii de specialitate:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
Domeniu de studiu: Științe economice (Ramura de știință), Contabilitate (Domeniul de licență), Economie (Domeniul de licență), Finanțe (Domeniul de licență)
Vechime minimă în specialitatea studiilor:7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/săptămână
Bibliografie și tematică
1. Constituția României, republicată, cu tematica Legea fundamentală a statului român.
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Prevenirea şi sancționarea tuturor formelor de discriminare, principiul egalității între cetățeni.
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Egalitatea de șanse între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriul de sex, în toate sferele vieţii publice din România.
4. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a Il-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Dispoziții generale, definiții, administrația publică centrală, statutul funcționarului public.
5. LEGEA nr. 82/1991 a contabilității - republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Organizarea și conducerea contabilității.
6. LEGEA nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Finanțele publice locale.
7. ORDIN nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii.
8. ORDIN nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice.
Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:
- înregistrarea datelor in sistemul de control al angajamentelor conform instrucțiunilor din manualul /ghidul de utilizare a aplicație Control Angajament Bugetar (CAB);
- răspunde de aplicarea procedurilor de funcționare a sistemului național de raportare ,,FOREXEBUG”;
- înregistrează toate documentele in registrul de operațiuni supuse controlului financiar preventive;
- întocmește dispozițiile bugetare de alimentare si de retragere la trezorerie pentru instituțiile subordonate Consiliului Local;
- întocmește ordine de plata si cecuri de ridicare de numerar;
- întocmește ordonanțări de plata si angajamente bugetare;
- întocmește ordinele de plata de reglare in baza referatelor întocmite de către Direcția Impozite și Taxe Locale;
- răspunde de purtarea corespondentei cu Unitățile de Învățământ cu Personalitate Juridica privind solicitările;
- acestora pentru cheltuieli cu bunurile si serviciile din finanțarea conform costului standard, cat și din bugetul local;
- răspunde de purtarea corespondentei cu Inspectoratul Școlar Județean referitor la Unitățile de Învățământ cu personalitate Juridica din subordinea U.A.T Municipiul Dorohoi;
- răspunde de purtarea corespondenței cu Spitalul Municipal Dorohoi, unitate sanitară din subordinea U.A.T Municipiul Dorohoi;
- răspunde de purtarea corespondentei cu Direcția de Sănătate Publica privind activitatea Cabinetelor Medicale școlare si activitatea asistenților medicali comunitari si mediatorii sanitari;
- întocmește solicitările lunare pentru finanțarea cheltuitelor din cadrul cabinetelor medicale școlare si a cheltuielilor pentru asistenții medicali comunitari;
- întocmește si înaintează lunar către Direcția de Sănătate Publică Botoșani a deconturilor pentru cheltuielile din cadrul cabinetelor medicale școlare si a asistenților medicali comunitari/mediatorii sanitari;
Conținutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs:
Dosarul de concurs conține, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cărții de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
f) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcțiile publice de conducere, dosarul de concurs include și copia diplomei de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Modalitatea de înscriere la concurs:
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune astfel:
personal de către candidat, la sediul UAT MUNICIPIUL DOROHOI ,
Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Important !!!
Conform art.VII, alin. (18) din OUG nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
„Fiecărui dosar de concurs i se atribuie un număr de înregistrare de la registratura autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, care se utilizează pentru comunicarea rezultatelor probelor concursului de recrutare.”
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
COMENTARII VIZITATORI
Fii primul care comenteaza!
Publicitate
BANCUL ZILEI !
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.