Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Întrucât și în anul 2024 una dintre problemele grave cu care ne confruntăm o reprezintă activitatea defectuoasă a S.C. Nova Apaserv, autoritățile locale fac un nou apel către conducerea acestei companii pentru a da dovadă de un minim profesionalism în ceea ce privește furnizarea apei potabile în Dorohoi.
Refuzăm să credem că numărul sporit de avarii și perioadele tot mai lungi și mai dese de sistare a apei în Dorohoi ar avea vreo legătură cu campania electorală aflată în plină desfășurare.
De aceea, dorohoienii trebuie să știe că autoritățile locale, prin puținele pârghii pe care i le oferă legislația actuală, fac toate eforturile să convingă conducerea Nova Apaserv să-și eficientizeze cheltuielile pentru a elimina cauzele care conduc la avariile de la Leorda, precum și pierderile înregistrate pe traseul Leorda-Dorohoi.
Informăm dorohoienii că pentru un consum normal, în Dorohoi trebuie să fie livrată cantitatea de apă de 210 mc/oră, deci un total de 151.000 mc de apă pe lună. Cu toate acestea, în ultimele 24 de ore, Nova Apaserv a livrat doar o cantitate de 170 mc/oră, fapt care împiedică stocarea unei rezerve de apă care să poată face posibilă livrarea apei la parametri optimi.
De asemenea, dacă putem înțelege că seceta instalată în ultimii ani creează greutăți pentru asigurarea cantităților de apă necesare alimentării tuturor consumatorilor din județ, nu putem să mai acceptăm ca în Dorohoi, după investiții de milioane de euro în înlocuirea vechilor rețele și chiar în extinderea acestora, să existe un număr atât de mare de avarii, în general pe aceleași locații. În fața acestei situații nu putem trage decât concluzia că intervențiile care se fac sunt de o calitate îndoielnică.
De altfel, pentru modul defectuos de executare a lucrărilor la rețelele de alimentare cu apă, Primăria Dorohoi a aplicat zeci de amenzi contravenționale operatorului de apă și firmei Ludwig Pfeiffer, dar nici acest lucru nu a fost de natură a schimba atitudinea acestora față de partenerii contractuali.
S.C. Nova Apa Serv trebuie să înțeleagă că banii încasați din facturile dorohienilor ar trebui să fie investiți în creșterea nivelului de calitate al serviciilor prestate și nu îngropați în lucrări de mântuială.
Și poate cel mai nefericit exemplu al modului defectuos în care s-au executat lucrări de aducțiune a apei, în baza unui contract în care Primăria Dorohoi nu a fost parte, este str. Spiru Haret, unde, din cauza necesității înlocuirii întregii rețele, lucrările de reabilitare a căii rutiere au durat cu mult peste termenul prevăzut.
În speranța că acest din urmă apel va fi recepționat cu mai multă responsabilitate, sperăm ca pe viitor serviciile de alimentare cu apă și canalizare să fie asigurate de operatorul Nova Apaserv la parametrii impuși prin clauzele contractuale.
PRIMAR,
ing. Dorin Alexandrescu
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.