Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Gigantul american de internet Google vrea să acorde mai mult spațiu reclamelor pe anumite produse ale sale, cum ar fi motorul de căutare sau aplicația de cartografie Google Maps. Compania a anunțat marți pe site-ul său o serie de schimbări vizând publicitatea, care vor intra în vigoare "în cursul acestui an", transmite miercuri AFP.
Ea susține că dorește astfel să adapteze mai bine publicitatea la utilizatorii mobili, îndeosebi la cei care se conectează la internet de pe smartphone.
Sridhar Ramaswamy, unul din vicepreședinții grupului, care se ocupă de reclame și vânzări, arată că Google vrea "să îi ajute pe autorii de anunțuri să ajungă la consumatorii în căutarea unor magazine fizice", cu noi reclame locale postate pe Google.com sau Google Maps. Acest lucru va permite, de exemplu, popularizarea unor magazine aflate în apropiere când un cumpărător va face o căutare de tipul "magazine de încălțăminte" sau "reparații mașini aproape de mine", adaugă el.
Google "va experimenta astfel o serie de formate publicitare pe Maps". Unii utilizatori vor începe să vadă apărând mici "anunțuri sponsorizate" de cafenele, benzinării sau restaurante de pe traseul lor.
Grupul a mai prevăzut modificări în AdWords, sistem prin care se arată internauților reclame în raport cu căutarea pe care o fac pe Google, afișate sub forma unor linkuri sponsorizate în partea de sus a listei cu rezultatele căutării. Linkurile vor putea avea de acum titluri și descrieri mai lungi ale conținutului paginii de internet la care trimit. "Optimizate pentru mărimea ecranului celor mai populare smartphone-uri", noile formate, cu mai mult text, "furnizează mai mult spațiu publicitar, care oferă mai multe informații despre produsele și serviciile respective, înainte de eventualul click" al internautului pe link, mai spune grupul internet.
Primele teste au arătat o creștere cu 20% a numărului de click-uri comparativ cu formatele actuale, tendință favorabilă pentru autorii de anunțuri, dar și pentru Google, care este plătit de aceștia în funcție de numărul de click-uri pe reclame.
Publicitatea i-a adus Google în primul trimestru al anului 18 miliarde de dolari, în creștere cu 16% pe un an. Ea reprezintă cea mai mare parte a veniturilor grupului și a casei sale mamă, Alphabet, încheie AFP.
Un tip, mort de beat, stă pe trotuar în faţa unui bar. Un străin vrea să îl ridice. Insul îi zice:
- Hei! Ştii tu cine sunt eu?
- Nu! Cine?
- Isus Hristos!
Străinul nu-l crede, însă insul ţine morţiş să i-o dovedească.
- Vino cu mine!, îi spune insul, intrând în bar, cu străinul după el.
Barmanul îl vede pe beţiv şi zice supărat:
- Isuse! Iar eşti aici...
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.