Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Constructorul auto american Ford Motor a anunțat, joi, că recheamă în service 634.000 de vehicule utilitare sport (SUV) din întreaga lume din cauza riscului de incendiu cauzat de posibile fisuri ale injectoarelor de combustibil și va îndemna proprietarii să își supună mașinile la o inspecție.
Există riscul crescut al unui incendiu la motor
Constructorul auto numărul doi din America în funcție de vânzări a precizat că rechemarea vizează SUV-urile Bronco Sport și Escape din anii 2020-2023 cu motoare cu 3 cilindri de 1,5 litri, inclusiv multe dintre ele rechemate și în aprilie, deoarece o carcasă a separatorului de ulei ar putea să se fisureze și să dezvolte o scurgere care ar putea provoca un incendiu la motor. Vehiculele reparate în cadrul rechemării anterioare vor avea în continuare nevoie de noua reparație, a precizat Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi.
Ford a declarat că atunci când motoarele SUV-urilor vizate de ultima rechemare în service funcționează, un injector de combustibil fisurat ar putea cauza acumularea de combustibil sau vapori de combustibil în apropierea suprafețelor fierbinți, ceea ce ar putea duce la un incendiu sub capotă, notează Reuters.
Odată ce reparațiile vor fi disponibile, dealerii vor actualiza software-ul vehiculului pentru a detecta dacă un injector de combustibil este fisurat și vor furniza un mesaj pe tabloul de bord pentru a-i alerta pe șoferi.
„Dacă este detectată o scădere de presiune în șina de alimentare, puterea motorului va fi redusă automat pentru a minimiza orice risc, permițând totodată clienților să conducă până la o locație sigură, să oprească vehiculul și să ia măsuri pentru service”, a adăugat Ford.
Unul dintre cele mai populare modele Ford risca sa dispara de pe piata. Gigantul auto ar putea opri productia, cu ce va fi inlocuit
Dealerii vor instala, de asemenea, un tub care să dreneze combustibilul din capul cilindrului și să îl îndepărteze de suprafețele fierbinți și vor verifica dacă există un miros excesiv de combustibil în apropierea părții superioare a motorului.
Aproximativ 640.000 de mașini
Rechemarea vizează aproximativ 520.000 de vehicule în Statele Unite și aproximativ 114.000 în alte țări.
Ford a declarat că are 54 de rapoarte totale de incendii sub capotă la motoare de 1,5 litri, inclusiv patru cu injectoare de combustibil fisurate. Alte aproximativ 13 au fost probabil cauzate de o scurgere a unui injector de combustibil.
Nu există niciun deces legat de această rechemare.
Ford a declarat că nu le spune proprietarilor să nu mai conducă vehiculele vizate de această rechemare. Compania preconizează o rată scăzută de defecțiuni pentru injectoarele de combustibil care prezintă scurgeri externe.
Constructorul auto Ford a transferat, în luna martie, proprietatea fabricii de la Craiova către partenerul său Ford Otosan, o companie de producție de automobile cu sediul în Turcia, care este deținută în mod egal de Ford Motor Company și Koç Holding.
Un tip, mort de beat, stă pe trotuar în faţa unui bar. Un străin vrea să îl ridice. Insul îi zice:
- Hei! Ştii tu cine sunt eu?
- Nu! Cine?
- Isus Hristos!
Străinul nu-l crede, însă insul ţine morţiş să i-o dovedească.
- Vino cu mine!, îi spune insul, intrând în bar, cu străinul după el.
Barmanul îl vede pe beţiv şi zice supărat:
- Isuse! Iar eşti aici...
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.