Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Un „Like" dat pe Facebook valorează 174,17 dolari pentru compania sau brandul respectiv, valoare în creştere cu 28% faţă de anul 2010, informează Agerpres, care citează LiveScience.com.
Acest studiu, realizat de compania de studii sociale Syncapse, se bazează pe observarea a peste 2.000 de utilizatori de Facebook care au dat „Like" unui anumit brand şi ţine cont de anumiţi factori precum cheltuielile de producţie, loialitate, disponibilitatea de a recomanda acest produs, costul de achiziţie a publicităţii şi afinitatea faţă de marcă pentru a determina valoarea medie a unui fan pe Facebook.
Astfel, utilizatorii de Facebook cheltuiesc mai mulţi bani nu doar pe mărcile cărora le dau „Like" (cu 116 dolari mai mult pe an decât cei care nu au dat „Like") dar şi în domeniul din care face parte respectiv marcă - 43% mai mult, chiar dacă nu au un nivel de venit mai mare decât ceilalţi.
De asemenea, aceşti fani de pe Facebook sunt şi cu aproximativ 18% mai satisfăcuţi cu o anumită marcă decât ceilalţi, şi există o probabilitate cu 11% mai mare să continue să folosească respectiva marcă prin comparaţie cu cei care nu i-au dat „Like". Integral pe gandul.info
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.