Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Lanţul de magazine Lidl din Germania a început să scoată de pe rafturile sale toate produsele fabricate de compania Coca-Cola, fiind o consecinţă a unui „război al preţurilor” între supermarketurile din ţară care împart aceeaşi piaţă.
Coca-Cola, Sprite, Fanta şi alte băuturi răcoritoare foarte populare, produse în cadrul companiei Coca-Cola, au dispărut de pe rafturile unor supermarketuri Lidl încă de la începutul acestei săptămâni, urmând ca în zilele următoare să fenomenul să ia amploare.
„Nu a fost posibil să ajungem la strategie de marketing comună cu Lidl”, a confirmat un reprezentant al filialei Coca-Cola din Germania, citat de ziarul online The Local. Astfel, compania va pierde şansa de a-şi vinde produsele în toate cele 3.300 de magazine Lidl din ţară.
Înainte de a renunţa la brandul Coca-Cola, Lidl a redus preţul sticlei Coca-Cola de 1,25 litri la 10 cenţi, mişcare ce nu a fost agreată de reprezentanţii companiei americane. Coca-Cola a refuzat să accepte presiunile făcute de Lidl, lanţ comercial care se luptă să obţină profit în lupta cu ceilalţi competitori.
Potrivit presei germane, strategia abordată de Lidl este una neobişnuită pentru acest lanţ de magazine, în timp ce experţii în comerţ au spus că reprezentanţii Lidl s-au înscris într-un „joc de putere”. Tot ei sunt de părere că produsele Coca-Cola se vor întoarce pe rafturi în următoarele săptămâni.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.