Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Facebook va lansa o nouă platformă de publicitate online săptămâna viitoare, menită să îi ajute pe oamenii din domeniul publicităţii să identifice mai uşor comportamentul consumatorilor la interacţiunea cu reclamele din mediul online, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal.
Produsul, care va fi prezentat sub numele „Atlas", este o versiune modificată a Atlas Advertiser Suite, pe care Facebook l-a cumpărat în 2013 de la Microsoft.
Atlas a fost creat cu scopul de a-i ajuta pe jucătorii de pe piaţa publicităţii să identifice utilizatorii Facebook care au văzut reclamele apărute pe reţeaua de socializare sau pe alte site-uri partenere. De asemenea, produsul ar urma să îi ajute pe vânzătorii de publicitate să stabilească numărul de utilizatori care şi-au schimbat comportamentul de consum în urma interacţiunii cu reclamele. Integral pe zf.ro
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.