Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Înainte de asta, Moș Crăciun era prezentat în haine de culori diferite: verde, violet, albastru sau maro, iar pe cap purta coroană de vâsc, o pălărie, mitra unui episcop sau o glugă.
Un rol important în conturarea lui Moș Crăciun, așa cum îl știm cu toții astăzi, l-a avut și pastorul american Clement Clarke Moore, autorul unui poem ce îl înfățișa pe Sfântul Nicolae ca un personaj simpatic, dolofan și zâmbitor, care împarte cadouri copiilor dintr-o sanie trasă de reni.
În anul 1931, Moș Crăciun a primit o nouă imagine printr-o campanie publicitară, desfășurată de o celebră companie de băuturi răcoritoare. Totul a început când Archie Lee, directorul de creație al companiei americane, a venit cu ideea de a-l redesena pe Moș Crăciun, transformându-l într-un vector de imagine pentru una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare din lume, potrivit unica.ro.
Lee a hotărât să îl angajeze pe artistul grafic suedez Haddon Sundblom, pentru a-l redesena pe Moș Crăciun. Sundblom a folosit ca sursă de inspirație poemul scris în 1823 de Clarke Moore, „A Visit From Saint Nicholas/ O vizită a Sfântului Nicolae” și i-a conturat îndrăgitului moșneag burta durdulie, barba generoasă, aerul jovial și costumul roșu.
Când campania a fost dată publicului, imaginea lui Moș Crăciun într-o mantie roșie a devenit populară în întreaga lume. De atunci, personajul principal al Crăciunului nu și-a mai schimbat costumul, rămânând în imaginea tuturor îmbrăcat în roșu.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.