Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Reprezentanţii retailerului german Lidl, prezent pe piaţa locală cu aproape 200 de magazine, spun că stabilirea preţului unui produs este un proces complex, ce ia în calcul atât costurile de producţie, cât şi o serie de alte costuri adiţionale (transport, cantitatea comandată, depozitare, cadru legislativ etc.).
„În acest sens, nu putem comenta strategia de stabilire a preţurilor în Polonia”, spun ei ca răspuns la solicitarea ZF privind diferenţele de preţ la aceleaşi produse în magazinele Lidl din România şi Germania.
Ziarul Financiar a scris în ediţia de ieri că lanţul de magazine de tip discount Lidl are la aceleaşi produse în România şi Polonia diferenţe de preţ de până la 67%, arată datele companiei de cercetare de piaţă Hipercom Consulting. Astfel, Lidl are în Polonia, cea mai dezvoltată economie din regiune, cu un salariu mediu net de circa două ori mai mare decât cel de 400 de euro din România, preţuri mai mici la salam, iaurt sau unt comparativ cu piaţa locală. La polul opus, în România sunt preţuri mai mici la hrană uscată pentru pisici, la tarte cu creveţi şi legume şi la roşii uscate în ulei.
„Lidl România şi Lidl Polonia sunt două entităţi comerciale separate, care îşi desfăşoară activitatea în mod independent. Prin urmare, oferta de alimente şi preţurile amintite în cadrul acestui articol sunt diferite şi nu se influenţează reciproc. Este important de menţionat faptul că gama de produse Lidl România se împarte după cum urmează: sortimentul de bază (produsele din oferta permanentă, pe care clienţii le pot găsi în toate magazinele Lidl pe tot parcursul anului) şi sortimentul in & out (produse speciale care apar doar periodic în magazinele Lidl)”, mai spun reprezentanţii companiei. sursa: gandul.info.
12.03.2016 la 23:48
Dodo, ai murit cumva de foame uitandu-te la rafturile alea???? LA fel e si la gazul metan, zice Curtea ( OGRADA) de Conturi a Romaniei. Am platit sume mai mari cu 20-40% fata de alti europeni. Adica suntem o Natiune SH???
12.03.2016 la 08:11
Varza, cati ani ai? Ai prins magazinele alea care erau pline cu rafturi goale?
11.03.2016 la 19:53
O vorbă la români: "Nu e fraier cel care vinde ci cel care cumpără". A fost obligat cineva să facă cumpărături dintr-un anume magazin? E scump e scump dar magazinul plin
11.03.2016 la 12:49
Suntem sclavi care trebuie sa ai imbogatim pe altii. Singuri ne-am semnat sentinta in 89 cand lau impuscat pe Onorabilul nostru conducator Nicolae Ceausescu, Cum a murit el, cum au napadit vulturii la prada si au luat tot ce era al nostru pe degeaba. De acuma mergem inainte asa, ca nu se mai poate reface nimic
Un tip, mort de beat, stă pe trotuar în faţa unui bar. Un străin vrea să îl ridice. Insul îi zice:
- Hei! Ştii tu cine sunt eu?
- Nu! Cine?
- Isus Hristos!
Străinul nu-l crede, însă insul ţine morţiş să i-o dovedească.
- Vino cu mine!, îi spune insul, intrând în bar, cu străinul după el.
Barmanul îl vede pe beţiv şi zice supărat:
- Isuse! Iar eşti aici...
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.