Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Sezonul Sarbatorilor de iarna este perioada pe care orice producator de electronice o asteapta un an intreg deoarece este momentul in care si cel mai sceptic si zgarcit cumparator este mult mai usor de convins sa cumpere ceva.
Multe companii chiar isi stabilesc lansarile cu gandul la luna decembrie, iar un produs nou care nu se afla acum pe rafturile magazinelor nici nu mai are rost sa fie lansat in urmatoarele luni. De fapt, vanzarile sunt atat de mari in aceasta perioada incat si tarile se bazeaza pe ele pentru a iesi din criza, scrie ziare.com.
De-a lungul timpului, fiecare an a fost dominat de un gadget, iar acest lucru s-a vazut cel mai bine cand s-au desfacut cadourile. Editia din SUA a revistei Esquire a prezentat cele mai populare cadouri din ultimii 30 de ani.
Vedeta anului 2010 a fost tabletaiPad, asa ca si Sarbatorile stau sub semnul ei. A creat o revolutie si o noua tendinta in tehnologie pe care toti producatorii din IT au incercat sa o urmeze. Totusi, nu are concurenta. Este foarte subtire si le permite utilizatorilor sa se miste cu usurinta intre aplicatii, filme, muzica, Internet si jocuri. Cu WiFi, 3G si touchscreen cu multitouch, orice se gaseste pe Internet este controlat cu varful degetului. La toate astea se adauga un display LED superb.
In 2009, cel mai popular cadou a fost Nook eReader. Cititorul de carti electronice de la Barnes & Noble are doua ecrane, in timp ce Kindle al celor de la Amazon are unul singur. Avand si WiFi, Nook a devenit un cadou ideal pentru Craciunul anului trecut.
In 2007, toata lumea a fost obsedata de iPod Touch de Sarbatori. A patra generatie a iPod-ului si primul care a avut touchscreen si acces la Internet, a fost un fenoment national in SUA pentru ca era mult mai ieftin decat un iPhone desi stia sa faca tot ce putea si un iPhone.
Playstation 3 a fost cel mai dorit cadou in 2006. Fiind un raspuns la Microsoft Xbox 360, lansarea din SUA a fost atat de asteptata incat consolele se vindeau la preturi de sase ori mai mari pe eBay inca inainte sa apara pe piata. Fanii si mamele care asteptau sa cumpere consola de jocuri pentru copiii lor au facut cozi si au dormit in fata magazinelor.
Legenda PS3 spune ca un barbat care statea la coada la Walmart le-a oferit persoanelor din fata lui cafea cu laxative pentru a fi sigur ca mai gaseste un Playstation 3 in magazin. Aceeasi legenda spune si ca a reusit.
2005 a fost anul Xbox 360. Consola de la Microsoft a reusit sa invinga Sony Playstation cu ajutorul conexiunii la Internet pentru turneele Halo. Magazinele nu au facut, insa, fata cererii, iar cei care au reusit sa-si cumpere o consola ls-au folosit de eBay pentru a castiga mai mult. 40.000 de bucati, adica 10% din totalul consolelor fabricate atunci, au ajuns in magazinul online doar in prima saptamana.
RoboSapiens era un robot de 35 de centimetri care a facut senzatie in 2004 cu cele 67 de actiuni si miscari pe care le avea in memorie. Jucaria de 24 de dolari putea, inclusiv, sa danseze breakdance sau sa ragaie.
Beyblades, cadoul preferat din 2002 si 2003, erau titirezi folositi in luptele din serialul de desene animate manga cu acelasi nume. Desenele animante au avut succes urias la public, asa ca titirezii au ajuns si ei celebri in toata lumea. Au urmat si competitii la care s-au adunat si 18.000 de oameni.
In 2001, cel mai popular cadou a fost Bratz Dools, patru papusi slabe si cu capul mare. Desi vanzarile nu erau prea bune dupa lansarea din luna iunie, pana la Craciun au adus castiguri de miliarde de dolari. Producatorul papusilor Barbie a dat in judecata compania MGA pentru asemanarea evidenta si a cerut despagubiri de 1,8 miliarde de dolari. A castigat doar 100 de milioane.
Trotinetele Razor s-au vandut cel mai bine in anul 2000 si chiar au castigat premiul Jucaria Anului pentru ca au reusit sa se impuna ca "un mijloc de transport clasic, precum bicicletele si skateboard-urile".
Anul 1999 a fost anul Pokemon. Succesul desenelor animate japoneze a fost atat de mare, incat copiii au cerut mai mult. Seria de jocuri a ajuns la fel de populara ca si Mario si a inspirat un episod din South Park in care japonezii incercau sa spele creierul copiilor americani.
Furbies a fost jucaria preferata de Sarbatori in 1998 cand toata lumea a vrut sa aiba un robot blanos care vorbeste si clipeste. Unii l-au dorit atat de mult incat au platit oricat. Daca in magazine se vindea cu 35 de dolari, colectionarii dadeau si 100 de dolari sau chiar mai mult pentru "tuxedo Furby" sau "biker Furby".
In 1997, toti copiii au vrut un Tamagotchi, un animal virtual care trebuia hranit si ingrijit. Nu era o munca usoara, dar jucaria arata si cat de fericita o faceau eforturile utilizatorului. 70 de milioane de oameni au cumparat o jucarie Tamagotchi.
Tickel Me Elmo a fost cadoul pentru care parintii s-au calcat in picioare in 1996 si chiar au bagat in spital un angajat al unui magazin. Personajul din Sesame Street radea atunci cand era strans o data, dar daca era strans de trei ori tremura si radea isteric. Cel mai bun motiv pentru ca oricine se uita la Sesame Street sa vrea unul acasa.
In 1995, parintii din SUA au fost cuceriti de Beanie Babies, jucariile de plus umplute cu bilute. Legs the Frog, Squealer the Pig, Spot the Dog, Flash the Dolphin, Splash the Whale, Chocolate the Moose, Patti the Platypus si multi altii au adus miliarde de dolari creatorilor lor. Americanii ar fi facut orice sa le cumpere copiilor jucariile preferate de Sarbatori, asa ca un post de radio din Atlanta le dadeau gratis celor care acceptau sa se arunce cu oua si fasole in ei.
In 1993-1994, toti copiii au vrut sa lupte impotriva raului cu jucariile Power Rangers. Serialul in care apareau cinci adolescenti de rase diferite era urmarit peste tot in lume in acea perioada, asa ca jucariile cu dinozauri-roboti nu putea sa nu aiba succes.
Cativa ani mai devreme, in 1990, copiii au fost fascinati de Testoasele Ninja. Jucariile Teenage Mutant Ninja Turtles au fost atat de populare incat i-au convins pe copii sa invete despre pictorii renascentisti. Filmul care a urmat a avut incasari de peste 200 de milioane de dolari, fiind cel mai de succes film indie.
In 1989, Nintendo dadea lovitura cu Gameboy putea sa fie folosit in orice loc si le permitea utilizatorilor sa joace ce vroiau, nu un singur joc ce devenea plictisitor. Unul dintre aceste jocuri a fost Tetris, care atrage fani chiar si in zilele noastre.
Transformers este motivul pentru care am auzit de Megan Fox, dar robotii care se transformau in masini, avioane casetofoane, insecte si dinozauri au fost cel mai popular cadou in 1984. (DorohoiNews.ro)
Un tip, mort de beat, stă pe trotuar în faţa unui bar. Un străin vrea să îl ridice. Insul îi zice:
- Hei! Ştii tu cine sunt eu?
- Nu! Cine?
- Isus Hristos!
Străinul nu-l crede, însă insul ţine morţiş să i-o dovedească.
- Vino cu mine!, îi spune insul, intrând în bar, cu străinul după el.
Barmanul îl vede pe beţiv şi zice supărat:
- Isuse! Iar eşti aici...
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.