Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
ANAF a elaborat încă un proiect de act normativ: Proiect de ordin pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr.2696/ 2011 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularisticii necesare pentru solicitarea şi comunicarea datelor înscrise în cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare şi acces la informaţiile din cazierul fiscal.
Prin Ordonanţa Guvernului nr.25/2011 pentru modificarea art.7 din Ordonanţa Guvernului nr.75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal, au fost aduse modificări ce vizează condiţiile de scoatere din evidenţa cazierului a datelor sau faptelor înscrise în bazele de date privind cazierul fiscal gestionate de organele fiscale, prin circumstanţierea acestor condiţii în funcţie de natura faptelor înscrise.
Pentru aplicarea unitară a acestor modificări a fost aprobat Ordinul ministrului finanţelor publice nr.2696/2011 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularisticii necesare pentru solicitarea şi comunicarea datelor înscrise în cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare şi acces la informaţiile din cazierul fiscal.
Prin Legea nr.113/2012 privind aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 25/2011 pentru modificarea art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal, a fost reglementată scoaterea din evidenţa cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice inactive a menţiunii privind inactivitatea fiscală, în situaţia în care persoana juridică inactivă este radiată din Registrul contribuabililor.
Astfel, potrivit noilor prevederi legale, inactivitatea fiscală înscrisă în cazierul fiscal al reprezentantului legal al unei persoane juridice aflate în inactivitate fiscală şi radiată se scoate din evidenţă la data împlinirii unui termen de un an de la data radierii persoanei juridice.
Având în vedere aceste modificări legislative, este necesară modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2696/2011 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularisticii necesare pentru solicitarea şi comunicarea datelor înscrise în cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare şi acces la informaţiile din cazierul fiscal.
Modificările propuse vizează:
- completarea Procedurii de înscriere şi actualizare a datelor din cazierul fiscal cu dispoziţii speciale privind scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a informaţiilor privind inactivitatea fiscală;
- modificarea formularului 508 „Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind inactivitatea fiscală”.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.