Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Pe masura ce industria se schimba, in 2011, este nevoie ca specialistii sa-si actualizeze mesajele de marketing pe care le transmit clientilor.
Iata mai jos cateva sfaturi de marketing scrise de ziare.com pe care orice specialist ar trebui sa le ia in seama, odata cu venirea noului an, de la CRN:
1. Nu ignora relatiile sociale cu clientii
Nu trebuie sa ignori ajutorul de marketing pe care ti-l pot aduce aplicatiile video, de mobil si CRM (social customer relationship management). Orice loc unde poti interactiona cu clientii - de la o pagina Web, la un feed Twitter, un cont de Facebook - te va ajuta sa porti o conversatie in legatura cu afacerea ta.
"Nu mai este suficient sa ai un site Web", spune Luanne Tierney, vicepresedinte la Cisco. "Este vorba de posibilitatea de a purta o conversatie cu clientul".
2. Concurenta este peste tot
In fiecare zi, te confrunti cu toti cei care pot oferi clientilor o experienta buna - sau mai buna - decat poti tu. Trebuie sa consideri drept concurenta orice companie care ofera clientilor o experienta superioara, folosindu-se de un marketing inovator, chiar daca este vorba despre Lexus sau Ritz Carlton.
3. Axeaza-te pe nevoile consumatorului, nu pe a-ti vinde produsele
Consumatorii isi doresc o experienta completa, loialitate, coordonare, inovatie si atentie personalizata. De obicei, au parte doar de customer service, confuzii si focus pe produs.
Astfel, nu trebuie sa fii una dintre companiile care se axeaza doar pe vanzari, fara a lua in considerare nevoile consumatorilor.
4. Ai grija la ce te diferentiaza
Exista trei lucruri care te pot distruge, obiceiuri care te transforma intr-o companie lipsita de inovatie. Printre ele: copierea concurentei - atunci cand o companie se rezuma la a imita ceea ce exista deja -, care sugereaza ca te axezi mai mult pe concurenta decat pe consumator.
Celelalte doua sunt concurenta acerba - nu reusesti sa profiti la maxim de Internet si alti factori care nu existau in urma cu cateva decade - si familiaritatea excesiva, care va face consumatorul sa se complaca.
Cele patru atuuri ale tale sunt claritatea, creativitatea, comunicarea si un focus pe experienta clientului.
5. Fii constient de ceea ce te face credibil
Ceea ce construieste credibilitatea intr-un brand sau intr-o companie este modul in care transmiti mesajele. Lasa pe altcineva sa te laude si adauga descrieti generale pentru fapte specifice. Nu uita sa iti recunosti slabiciunile si ai grija sa nu pui in evidenta elemente contrare.
6. Ai grija la site-ul companiei
Puterea Internetului sta in interactivitate. O pagina de web puternica inseamna mai mult decat un homepage care sa arate bine. Daca un consumator ajunge pe pagina ta de web si nu identifica imediat cu ce te ocupi, atunci ai o mare problema.
7. Clientul are mai mult control
Consumatorul are acum mai multe mijloace prin care sa relationeze cu afacerea ta - si mai multe cai prin care sa ajunga la informatie. Asta schimba rolul marketingului din a convinge oamenii sa cumpere ceva in a asculta si targeta direct ceea ce vrea consumatorul. (DorohoiNews.ro)
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.