Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Erorile tehnice fac ca bancomatele să nu elibereze de fiecare dată sumele cerute, astfel că este necesară numărarea banilor după fiecare retragere de la ATM.
Dacă vă aflați în situația în care ați primit mai puțini bani sau chiar deloc, ci numai o chitanță care vă arată că soldul a scăzut, trebuie să depuneți cât mai repede o cerere de anulare a tranzacției, la care banca este obligată să vă răspundă în 30 de zile.
În cazul în care banca nu vă dă banii inapoi, vă puteți adresa poliției, dar și Autorității pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
„S-au întâmplat situații în care aceste aparate nu funcționau din motive nejustificate. Vorbim de neeliberarea unei sume și modificarea soldului, deși suma nu a fost eliberată", a spus Bogdan Nica, președinte ANPC, citat de stirileprotv.ro.
Foarte puține ATM-uri din România avertizează printr-un mesaj pe ecran că s-a produs o eroare. Dacă vă aflați în situația de a fi primit mai puțini bani sau deloc, atunci trebuie să sunați la linia de urgență a băncii, la numărul de telefon scris pe spatele cardului.
Într-o astfel de situație s-a aflat și Dorin Olar, un locuitor din Suceava. În loc de eliberarea celor 150 de lei solicitați, bancomatul i-a dat doar chitanța. Chiar dacă a sunat la numărul de urgență, problema nu a putut fi rezolvată pe loc, așa că respectivul client a apelat la poliție. Ulterior, în câteva săptămâni, banii i-au fost virați în cont, fără nicio explicație.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.