Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Raportul TÜV e o unealtă destul de bună pentru stabilirea celor mai fiabile maşini second hand de pe piaţă. În acelaşi timp, însă, îţi oferă informaţii brute despre cele mai nefiabile maşini la mâna a doua din Germania. Bazându-ne pe ediţia din 2015 a raportului anual TÜV, am făcut o listă cu şapte maşini second-hand de care trebuie să te fereşti.
TÜV Report e o statistică publicată în fiecare an de organizaţia germană care se ocupă cu inspecţiile tehnice periodice ale vehiculelor în ţara condusă de Angela Merkel. Noi ne-am bazat pe TÜV Report 2015, publicat la sfârşitul anului 2014, şi am făcut o listă cu şapte maşini second-hand de care trebuie să te fereşti. Acestea se regăsesc în mai multe categorii de vârstă, unde ocupă locurile codaşe, având cele mai mari rate de apariţie a defecţiunilor.
Dacia Logan
Prima generaţie a berlinei româneşti apare pe ultima poziţie în categoria „2-3 ani”, cu o rată de apariţie a defectelor de 15,7% la o medie de 50.000 km parcurşi. Apoi, mai apare o dată la categoria „4-5 ani”, unde ocupă penultima poziţie, chiar înainte de utilitara italiană Fiat Doblo, şi încă o dată în categoria „6-7 ani”, tot pe penultima poziţie.
Alfa Romeo MiTo
Subcompacta italiană stă pe penultimul loc în grupul „2-3 ani”, deasupra Daciei Logan, cu o rată de apariţie a defectelor de 15,6%, la un kilometraj mediu de 40.000 km.
Fiat Doblo
Prima generaţie a utilitarei construite de Fiat ocupă ultima poziţie în categoria „4-5 ani”, cu o rată de apariţie a defectelor de 25,8% la un kilometraj mediu de 82.000 km. Doblo mai e prezent şi pe a patra poziţie de la coadă în categoria „6-7 ani”, precum şi pe antepenultimul loc în grupul maşinilor cu vârste cuprinse între opt şi nouă ani.
Renault Kangoo
O altă utilitară, aceleaşi probleme. Prima generaţie Renault Kangoo e pe locul al treilea de la coadă în categoria „4-5 ani”, înaintea Fiatului Doblo şi a Daciei Logan, cu o rată de apariţie a defectelor de 25,1% la un kilometraj mediu de 73.000 km. Kangoo apare şi în categoria maşinilor cu vârste cuprinse între şase şi şapte ani, unde stă tot pe antepenultimul loc, cu o rată de apariţie a defectelor de 31,9%.
Renault Laguna
A doua generaţie a berlinei care urmează să fie înlocuită de modelul Talisman ocupă ultima poziţie în categoria „6-7 ani”, cu o rată de apariţie a defecţiunilor de 33% la un kilometraj mediu de 125.000 km. Aceeaşi Laguna apare şi în categoria „8-9 ani”, unde se află pe locul 90 din 95.
Mercedes-Benz M-Class
Primul SUV Mercedes-Benz este recunoscut ca fiind una dintre cele mai nefiabile maşini făcute vreodată de producătorul german. Atât în categoria „8-9 ani”, cât şi în cea „10-11 ani”, primul M-Class ocupă locurile codaşe, cu rate de apariţie a defecţiunilor de peste 40% şi kilometraje medii mai mari de 150.000 km.
Fiat Stilo
Chiar dacă nu se află pe ultima poziţie în nici o categorie, Fiat Stilo stă foarte aproape de Mercedes-Benz M-Class şi ocupă penultimele poziţii din grupurile maşinilor între opt şi nouă ani şi între zece şi 11 ani, cu rate de apariţie a defecţiunilor de peste 40% şi kilometraje medii mai mari de 119.000 km. Sursa: promotor.ro
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.