Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Primaria comunei Ibanesti, judetul Botosani, organizează concurs pentru ocuparea a doua functii publice si a unei functii contractua în baza HG 286/2011 şi HG 1027/2014, la sediul său din localitatea Ibăneşti, judeţul Botoşani, în data de 23 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă şi în data de 25 ianuarie 2017, ora 10.00 interviul pentru ocuparea unui post contractual vacant de casier.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, cf. art. 3 al Regulamentului aprobat prin HG 286/2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii conform fisei postului, respectiv studii medii liceale finalizate cu diploma de bacalureat
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale:
nivelul studiilor: studii medii.
vechime: 2 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
12 ianuarie 2017, ora 16.00 – termen limita de depunere a dosarelor.
23 ianuarie 2017 – ora 10.00 – proba scrisa
25 ianuarie 2017, ora 10.00 - interviul.
Conform art. 6 al Regulamentului cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant coorespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarerle documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
În cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a complete dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primariei comunei Ibanesti, judetul Botosani, tel. 0231/619755 si tel. 0749146855.
PRIMĂRIA COMUNEI IBĂNEŞTI, judeţul Botoşani, organizează concurs, in baza Legii 188/1999 si HG 611/2008, la sediul său din localitatea Ibaneşti, judetul Botosani, în data de 01 februarie 2017, ora 10,00 – proba scrisă si in data de 03 februarie 2017, ora 10.00 interviul pentru ocuparea functiei publice de execuţie vacante de INSPECTOR, clasa I, superior – birou cadastru, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Conditii de participare:
-nivelul studiilor: studii superioare finalizate cu diploma de licenta.
-vechimea in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: 9 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comunei Ibaneşti, judeţul Botoşani, în termen de 20 de zile de la data publicării prezentului anunţ în Monitorul Oficial Partea a III- a.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Primăriei comunei Ibaneşti.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei comunei Ibaneşti, telefon 0231/619755, persoană de contact - PRIMAR – ing. ROMICĂ MAGOPEŢ.
PRIMĂRIA COMUNEI IBĂNEŞTI, judeţul Botoşani, organizează concurs, in baza Legii 188/1999 si HG 611/2008, la sediul său din localitatea Ibaneşti, judetul Botosani, în data de 12 ianuarie 2017, ora 10,00 – proba scrisă si in data de 13 ianuarie 2017, ora 10.00 interviul pentru ocuparea functiei publice de execuţie temporar vacante de REFERENT, clasa III, grad profesional superior, serviciul contabilitate - taxe si impozite – perioada determinata, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Conditii de participare:
-nivelul studiilor: studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat.
-9 ani vechime.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comunei Ibaneşti, judeţul Botoşani, în termen de 8 de zile de la data publicării prezentului anunţ în Monitorul Oficial Partea a III- a.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Primăriei comunei Ibaneşti.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei comunei Ibaneşti, telefon 0231/619755, persoană de contact - PRIMAR – ing. ROMICĂ MAGOPEŢ.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.