Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Facebook va începe să monetizeze conţinutul video din cadrul propriei reţele sociale, prin afişarea de reclame.
După ce timp de mai bine de doi ani s-a concentrat pe creşterea cantităţii, dar şi a calităţii conţinutului video, Facebook urmează să treacă la pasul următor: monetizarea acestui tip de conţinut prin afişarea de reclame.
Conform unor surse anonime din industrie, Facebook va începe în curând să testeze afişarea reclamelor în cadrul conţinutului video.
Facebook va împărţi veniturile din acest tip de reclame cu creatorii de conţinut. Aceştia din urmă vor primi 55% din veniturile generate de reclamele afişate în propriile clipuri video. Acelaşi procent este oferit şi de principalul concurent pentru Facebook pe partea video, YouTube.
Este cunoscut faptul că Mark Zuckerberg nu a fost de acord ca Facebook să afişeze reclame pre-roll - acel tip de reclame care preced clipurile video, scrie News.ro. Astfel, creatorii de conţinut vor fi motivaţi să dezvolte conţinut de calitate. Fără reclame pre-roll, afişarea reclamelor din timpul clipurilor va avea loc doar dacă utilizatorul va viziona cel puţin 20 de secunde dintr-un clip video.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.