Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Pasagerii pot să ceară despăgubiri dacă agenţia de voiaj sau compania de zbor nu îi anunţă din timp despre anularea zborului.
Potrivit legislaţiei europene, compania de zbor are obligaţia de a informa pasagerii cu cel puţin două săptămâni înainte despre anularea cursei aeriene. Chiar dacă biletele de avion sunt cumpărate prin agenţie.
De asemenea, companiile de zbor nu pot refuza acordarea despăgubirilor dacă nu fac dovada că pasagerii au fost informaţi.
Iar dacă anularea cursei se face mai aproape de data stabilită, pasagerii au oricum dreptul la despăgubiri sau la redirecţionarea cursei, în condiţii similare cu cele deja achitate, către destinaţia finală.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.