Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
În atenția clienților persoane fizice care locuiesc în condominii, în raza de operare a operatorului regional Nova Apaserv S.A.
În anul 2020, pe fondul pandemiei mondiale, venind în întampinarea cetățenilor, Nova Apaserv S.A. a prelungit valabilitatea verificării metrologice a apometrelor din condominii, astfel încât consumatorii casnici să nu fie facturați în sistem paușal.
Cu toate eforturile făcute, volumul mare de apometre care au expirat, a făcut ca programările să se întindă pe parcursul mai multor ani. În acest moment, bazat pe faptul că obligația principală, legală, care revine operatorului este de a verifica propriile contoare, de branșament, ținând cont de volumul mare de muncă și de capacitatea limitată a laboratorului propriu de a efectua verificări, din motive economice și instituționale începând cu data de 14.03.2022, Operatorul regional Nova Apaserv S.A. nu va mai furniza, temporar, clienților externi, servicii de demontare, montare și verificare metrologică a contoarelor de apă montate în condominii (apartamente), supuse controlului metrologic în conformitate cu Ordinul 148 din 15 mai 2012 pentru aprobarea Listei oficiale a mijloacelor de măsurare supuse controlului metrologic legal L.O. – 2012 Publicat in Monitorul Oficial 361 din 29 mai 2012 (M. Of. 361/2012).
În acest sens, pentru moment:
- Nova Apaserv nu mai face nici o programare pentru verificare începând de la data prezentei. Site-ul Nova Apaserv la secțiunea programări V.M.P. va fi închis și toate programările anulate.
- Pentru apometrele demontate, cu serviciile achitate și nemontate la locație până la data prezentei, se vor finaliza toate operațiunile de verificare și montare în perioada imediat următoare conform programării.
- Pentru clienții programați deja, indiferent de data programării, se va acorda un termen de 90 de zile de la data prezentei, pentru a contacta un operator economic autorizat ce efectuează astfel de servicii și a realiza verificarea metrologica, sau înlocuirea apometrelor, după caz. Operatorii autorizați pentru a efectua astfel de operațiuni se găsesc pe site-ul https://www.brml.ro/lista-agenti-economici-autorizati-2021.
La sfârșitul perioadei de 90 de zile, clienții ce nu au efectuat verificarea metrologică cu un operator autorizat, altul decât Nova Apaserv, vor fi facturați în sistem paușal conform normativului 29N/1993.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.