Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” Dorohoi implementează, în calitate de beneficiar, proiectul „Aplicarea MATE în Școala Gimnazială Al. I. Cuza Dorohoi” I.D. proiect F-PNRAS-1-2022-0390, în cadrul Schemei de Granturi Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, parte a Planului Național pentru Redresare și Reziliență al României (PNRR) cu o valoarea totală de 983.819 lei (fară TVA) lei.
Proiectul își dorește ca în cei trei ani de implementare a acestuia să contribuie în mod activ la îndeplinirea obiectivelor stabilite prin Planul de dezvoltare instituțională al Școlii Gimnaziale „Al. I. Cuza Dorohoi, având următoarele obiective specifice:
OS. 1 – Dezvoltarea și corelarea unor instrumente moderne, digitale, de monitorizare și evaluare în primul an de implementare a proiectului în vedere furnizării de date pentru formularea unor direcții strategice și a unor soluții de îmbunătățire permanentă, în parteneriat cu părțile cheie interesate, a calității serviciului public de educație;
O.S. 2 - Monitorizarea și reducerea absenteismului și a faptelor de violență în școală prin realizarea unor programe de educație pentru beneficiarii din grupul țintă principal pe toată perioada celor trei ani și participarea profesorilor (grupul țintă secundar) la cursuri de formare în domeniul prevenirii și combaterii violenței școlare;
O.S. 3 – Crearea cadrului ca toți furnizorii de educație și formare, cadre didactice și lideri educaționali, să dobândească abilitățile și instrumentele necesare pentru a oferi o experiență de învățare de calitate prin reducerea numărului cadrelor didactice insuficient pregătite pentru desfășurarea activităților în sistem online sau hibrid;
O.S. 4. – Asigurarea condițiilor necesare participării tuturor copiilor din grupul țintă la educație, inclusiv a celor cu risc de dezavantaj educațional și al elevilor cu nevoi educaționale speciale, dar și a elevilor supradotați, și sprijinirea lor în realizarea potențialului personal pe o perioadă de trei ani;
O.S. 5 – Promovarea stării de bine în școală ca premisă pentru îmbunătățirea serviciilor educaționale și pentru folosirea eficientă a resurselor școlare, inclusiv a mediului digital și reducerea ratei de abandon școlar și creșterea ponderei elevilor care iau medii peste 5 de la 57% la 70% în umătorii trei ani;
O.S. 6 – Intensificarea și diversificarea relațiilor dintre educație și comunitate în general, dintre școli și sectorul economic, pentru a crește relevanța actului educațional la nevoile societății prin crearea a cel puțin două parteneriate în cei trei ani de implementare a proiectului.
Proiectul are două componente principale care vin în sprijinul elevilor unității noastre, respectiv activități de prevenire și intervenție a eșecului școlar, precum și digitalizare unității prin realizarea a opt clase smart, clase necesare desfășurății procesului instructiv – educativ în condiții optime.
Informații suplimentare găsiți accesând www.aicuza.ro
(comunicat de presă)
Disclaimer: Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.