Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Începând cu această lună, locuitorii judeţului Botoşani au la dispoziţie o metodă sigură şi rapidă de plată a facturilor emise de Compania Nova ApaServ.
Facilitatea se datorează unui acord de colaborare încheiat între Nova ApaServ, operatorul sistemelor de apă şi canalizare din judeţul Botoşani şi PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail. Ca urmare a acestui parteneriat, locuitorii au la dispoziţie 180 de puncte de plată pentru achitarea facturii de apă, puncte situate în magazine de proximitate de pe tot cuprinsul judeţului.
Plata facturii de apă prin sistemul PayPoint este simplă, sigură şi comodă: clientul Companiei Nova ApaServ trebuie doar să vină cu factura în cel mai apropiat magazin în care se găseşte un terminal PayPoint, semnalizat prin sigla galbenă; vânzătorul scanează codul de bare de pe factură, clientul achită în numerar valoarea facturii şi primeşte pe loc un exemplar al chitanţei cu detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul, etc). Plata prin terminalele PayPoint este sigură, fiind autorizată de furnizorii parteneri.
În municipiul Botoşani, PayPoint pune la dispoziţie consumatorilor 44 de terminale instalate în minimarket-uri, supermarketuri şi magazine de proximitate cu program prelungit de lucru. În satele şi comunele din judeţul Botoşani, PayPoint este de asemenea prezent, făcând astfel mult mai simplă plata facturilor pentru localnici. Consumatorii pot găsi cele mai apropiate magazine partenere pe site-ul companiei, paypoint.com/romania. În secţiunea „Localizare comercianţi”, clienţii doar introduc oraşul şi strada, iar harta afişează cele mai apropiate puncte de plată PayPoint. Astfel, botoşănenii pot şti în orice moment care este cel mai apropiat punct de plată în care pot achita facturile simplu, sigur, în doar câteva minute.
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.