Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Tot mai multe sesizări legate de service-urile auto, ajung la Protecţia Consumatorilor. Nemulţumirile sunt legate de nedecontarea lucrărilor din dosarul de daune, dar şi faptul că unii operatori nu oferă informaţii exacte privind timpul de realizare a lucrării sau tariful perceput pentru manoperă.
Reprezentanţii de la Protecţia Consumatorilor îi învaţă pe şoferi ce să facă atunci când îşi duc maşina în service. „In controlul nostru tematic s-au constatat mai multe abateri, mai exact opt, fiind aplicate sapte avertismente si o amenda de 2.000 de lei. S-a dispus si oprirea temporara a activitatii pana la remedierea deficientelor", a declarat Mirel Rogalschi, comisarul sef-adjunt al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor, scrie evenimentuldebotosani.ro.
Informati-va in prealabil asupra tarifelor si solicitati un deviz estimativ al interventiei; solicitati factura care trebuie sa contina data si locul efectuarii reparatiei, modul de calcul al manoperei, timp fizic sau barem de timp/ora tehnologica, piesele de schimb utilizate (cantitate/pret), alte materiale de intretinere, consumabile utilizate (cantitate/pret), numarul de inmatriculare al autoturismului (eventual kilometrajul); solicitati Nota de comanda (reparatie) care trebuie sa cuprinda natura exacta a reparatiilor, costul probabil al acestor interventii si durata imobilizarii autovehiculului.
Nota de comanda (reparatie) semnata de cele doua parti ajuta la o eventuala contestare a facturii si va constitui dovada in cazul in care sunt lucrari necorespunzatoare sau neefectuate.
Daca autoturismul nu este restituit in termenul stabilit, consumatorul poate soma service-ul sa respecte termenul inscris printr-o scrisoare recomandata cu confirmarea primirii.
Reprezentantii institutiei care se ocupa cu protectia consumatorilor mai precizeaza ca pentru piesele de schimb utilizate de service la reparatie, din stocurile proprii, se acorda garantie.
Specialistii din service-uri au datoria sa consilieze clientii asupra unor reparatii, ce sunt necesare a fi efectuate, explicand motivele recomandarilor. Sursa: realitatea.net
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.