Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Ministerul Educaţiei a stabilit modul de plată a personalului didactic care face parte din comisiile pentru organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2012-2013. Astfel, potrivit unui ordin semnat de ministrul Liviu Pop, personalul didactic care face parte din comisiile din centrele zonale sau speciale de înscriere este plătit după cum urmează.
Preşedinte, vicepreşedinte, secretari cu 350 lei de persoană până la 1000 candidaţi, respectiv 400 lei de persoană peste 1000 de candidaţi. Membrii (operatori pe calculator) vor primi 0,58 lei pentru fiecare fişă de înscriere introdusă în calculator. Personalul didactic care face parte din comisiile de admitere din unităţile de învăţământ liceal este plătit după cum urmează: membri evaluatori - câte 2,1 lei de candidat evaluat, la probele orale sau lucrare evaluată, iar asistenţii primesc 11,5 lei/persoana.
Cheltuielile de transport - transportul fişelor de înscriere de la centrul de înscriere la centrul judeţean de admitere, transportul listelor cu elevii declaraţi admişi la liceele vocaţionale pentru validare şi alte cheltuieli- sunt achitate din bugetul unităţii de învăţământ.
Personalul didactic care face parte din comisiile pentru evaluarea naţională va fi plătit astfel: 200 lei preşedinte, 170 lei membru şi 23 lei pe zi asistent. Preşedintele comisiei de evaluare cu până la 1000 de candidaţi va primi 460 lei, iar cel ce face parte dintr-o comisie de peste 1000 candidaţi 490 lei. Secreatrul 230 lei iar profesorul evaluator 3,5 lei pe lucrarea corectată.
Personalul didactic care face parte din comisiile de bacalaureat vor fi remuneraşi astfel: preşedintele comisiei de până la 450 candidaţi - 460 lei, cu peste 450 candidaţi - 490 lei. Vicepreşedintele, secreatrul primeşte 315 lei, iar asistentul 28 lei pe zi. Comisiile din centre zonale de evaluare - preşedintele comisiei de până la 1000 candidaţi primeşte 700 lei, în timp ce preşedintele cu peste 1000 candidaţi 725 lei, vicepreşedintele - 400 lei, secretarul - 315 lei iar profesorul evaluator 4,6 lei pe lucrarea corectată.
Personalul didactic care face parte din comisiile de bacalaureat de evaluare a competenţelor lingvistice: preşedinte - 200 lei, secretar - 85 lei, asistent - 23 lei. (DorohoiNwes.ro)
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.