Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Până la sfârșitul lunii octombrie se fac înscrieri pentru obținerea gradului II în învățământ, sesiunea 2014 și gradul I, seria 2013-2015. De asemenea, se depun cereri de preînscriere pentru gradul II, sesiunea 2015 și gradul I, seria 2014-2016.
Cererile și dosarele se depun în perioada 25-30 octombrie la Inspectoratul Școlar Județean(IȘJ) Botoșani de către directorul, secretarul unității de învățământ sau responsabilul cu dezvoltarea resursei umane.
Actele necesare la dosarul de înscriere la examenul pentru acordarea gradului didactic I în învăţământ sunt:
- Dosar + o folie cu 10 coli xerox;
- cererea tip de înscriere adresată conducerii inspectoratului şcolar, în care candidaţii vor nominaliza instituţia de învăţământ centru de perfecţionare la care doresc să susţină examenul (se află pe site-ul WWW.isjbotosani.ro);
- fişă tip de înscriere, completată, semnată de candidat, confirmată de conducerea şcolii prin semnătură şi ştampilă în original, (amprenta ştampilei în xerox nu este valabilă), prevăzută în anexa 11 la metodologie (se află pe site-ul WWW.isjbotosani.ro);
- copia legalizată a certificatului de naştere;
- copia certificatului de căsătorie în cazul schimbării numelui de familie; în caz de divorţ sau recăsătorie se depun acte doveditoare suplimentare în acest sens (ştampilate pentru autentificare pe fiecare pagină);
- copia diplomei de studii, însoţită de anexele corespunzătoare: foaia matricolă / suplimentul la diplomă / certificat de competenţe profesionale (autentificate conform cu originalul);
- copia de pe certificatul de acordare a gradului didactic II, semnată pentru conformitate cu originalul de către conducerea şcolii; în cazul schimbării specialitățiifață de examenul de gradul II se va depune în copie, certificate pentru conformitate cu originalul de cătreconducerea școlii, diploma de licență și suplimentul la diplomă pentru noua specializare;
- document din care să rezulte calificativele acordate la evaluările anuale în ultimii doi ani şcolari (copii conform cu originalul ale fișelor de evaluare);
- dovada privind calificativele acordate la inspecţiile şcolare în ultimii doi ani şcolari (adeverinţă în care să fie precizate data şi calificativul eventualelor inspecţii şcolare sau faptul că nu a fost inspectat în această perioadă);
- recomandarea scrisă asupra activităţii candidatului, din partea consiliului profesoral şi a consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ unde este încadrat;
- memoriul de activitate profesională, avizat şi confirmat de conducătorul unităţii şcolare în care candidatul este încadrat.
- copia raportului scris al inspecţiei curente efectuate înainte de înscriere, certificată pentru conformitate cu originalul pe fiecare pagină de către conducerea şcolii;
- copia de pe autorizația de funcționare provizorie/acreditarea școlii pentru cadrele didactice care funcționează în unitățile de învățământ particular.
Documentele se vor pune în dosar strict în ordinea din listă. (Mădălina O.)
Autor: DorohoiNews.ro
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.