Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
„Luni, 18.04.2016, in aula „Dimitrie Pompeiu” a Colegiului National „Grigore Ghica” Dorohoi s-a desfasurat o activitate in care 6 elevi (Ostafe Albert, Leanca Petrica, Batir Bianca, Gociu Miruna, Miraute Andreea si Iordache Denisia) impreuna cu prof. coordonator Cucoreanu Gretti au dezbatut un subiect extrem de delicat pentru elevi: mersul la scoala.
La activitate ne-au onorat cu prezenta doamnele profesor: Slincu I., Nicorici S., Jiscanu C., Stegaru V., Pavel D. Timp de 60 de minute, cei sase elevi i-au provocat la discutie pe colegii lor, rostind discursuri corecte si pertinente, publicul intrand in joc si el, expundandu-si opiniile.
Activitatea a avut un format unic, deoarece scopul ei a fost cel de a evidentia importanta scolii in dezvoltarea tanarului de astazi. Totul s-a desfasurat intr-o ambianta extrem de prielnica, elevii fiind interesati de subiect si fara ezitari si-au exprimat opiniile referitoare la temele principale: absenteismul scolar, metodele de evaluare a elevului, relatiile dinte elevi si profesori si motivele pentru care un tanar ar trebui sa opteze pentru scoala.
Grupul ce a reusit sa faca aceasta activitate se numeste „Asculta-ne! Stim ce vorbim!” iar varsta sa este relativ scurta, de o saptamana. Totusi, in viitor, acest grup de elevi cu un spirit oratoric special vor mai face activitati de constientizare a unor aspecte extrem de importante in societate, proiectul fiind la inceput. Inca o data, Colegiul National „Grigore Ghica” Dorohoi ofera o atentie speciala pregatirii elevului nu numai din punct de vedere al cunostintelor teoretice, ci a pregatirii unor aspecte ce in mod normal, nu fac parte din programa scolara dar care construiesc baza dezvoltarii adolescentului de astazi in adultul responsabil si cu capul pe umeri de maine!
„Vreau sa le multumesc celor care au venit la activitate. Este un inceput de drum alaturi de colegii mei si doamna profesor Cucoreanu Gretti si ne dorim sa trezim din elev acea parte ce se ocupa cu exprimarea opiniei. Aceasta noua generatie are nevoie de glasuri pentru a-si putea exprima doleantele. Prin discursurile noastre pertinente si coerente incercam sa insuflam dorinta de exprimare a opiniei. Este foarte important sa ne putem spune opiniile referitoare la societate. Ma bucur ca in cadrul activitatii de astazi am reusit sa „trezim” cateva glasuri, ceea ce inseamna ca actiunea noastra a avut efect. In viitor vom face regulat activitati de acest gen fiindca este foarte important sa dezbatem subiecte de acest tip. Aflam parerea colegilor despre anumite teme si putem sa tragem unele concluzii. Personal, multumesc Colegiului National „Grigore Ghica” Dorohoi pentru sprinjinul acordat si pentru faptul ca m-a ajutat pe mine si colegii mei sa ne putem exprima opiniile si sa putem insufla valorile morale esentiale pentru o persoana: familia, patria, educatia si respectul pentru persoanele din jurul nostru si respectul de sine!” - Ostafe Albert- initiatorul proiectului „Asculta-ne! Stim ce vorbim!"
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.