Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Topul judeţelor cu cei mai mulţi elevi care au media finală de admitere 10. Această medie este alcătuită din media celor patru ani de gimnaziu şi media notelor de la evaluarea naţională (română şi matematică), scrie RomaniaLibera.
Iasi - 19
Bucureşti - 18
Dolj - 10
Bacău - 9
Mehedinţi - 9
Suceava - 9
Olt - 8
Dâmboviţa - 7
Cluj - 7
Neamţ - 6
Sălaj - 5
Bistriţa Năsăud - 5
Constanţa - 5
Ialomiţa - 4
Vrancea - 4
Călăraşi - 3
Buzău - 3
Sibiu - 3
Mureş - 3
Bihor - 2
Caraş-Severin - 2
Timiş - 2
Vâlcea - 2
Argeş - 2
Prahova - 2
Brăila - 2
Giurgiu - 2
Teleorman - 2
Gorj - 1
Hunedoara - 1
Vaslui - 1
Maramureş - 1
Harghita - 1
Braşov - 1
Galaţi - 1
Ilfov - 1
Judeţele Alba, Covasna, Tulcea, Botoşani şi Arad nu au avut nici un elev cu media finală de admitere 10.
La evaluarea naţională, judeţele cu cea mai mare rată de promovabilitate au fost Mehedinţi - 90,5% şi Olt - 89,01%. În acest timp Tulcea- 44,4%, Călăraşi- 59,7% şi Timiş- 59,8% au avut cea mai slabă rată de promovabilitate. (DorohoiNews.ro)
- Nu ştii unde mi-e creionul?, îl întreabă un tip pe colegul său de birou.
- Ba da, după ureche.
- Omule, nu-mi complica viaţa. După care ureche?
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.