Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Școala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu” Dorohoi a devenit pentru o zi o altfel de școală. În cadrul proiectului Școala Altfel „Să știi mai multe, să fii mai bun”, printre mulțimea de activități propuse s-a regăsit și ceva nou și inedit: un Flashmob cu jocul viral al momentului „Kendama”.
În cadrul acestei activități, elevii scolii prezenți într-un număr ce depășea 150, s-au adunat în curtea școlii, singuri sau însoțiți de părinți, învățători și profesori. Aceștia și-au etalat îndemânarea și iscusința în mânuirea popularei jucării. Participanții la Flashmob, rând pe rând, au avut oportunitatea să urce pe scenă și să își demonstreze calitățile, urmând a fi imitați de mulțimea de copii participanți.
Activitatea a continuat cu un concurs „Battle KEN”, al cărui câștigător a fost ales de public. Activitatea, de tip interactiv, a fost un real succes, scopul principal (de a aduna cât mai multe persoane pasionate de kendama pentru a se distra într-un mod neconvențional), a fost atins.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.