Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Concursul Lider European face parte din campania educațională "Europa, casa noastră”. Competiția își propune să dezvolte abilitățile de leadership și de vorbire în public ale elevilor, spiritul de echipă și capacitatea de a mobiliza grupuri de oameni pentru a lucra împreună în beneficiul propriei comunități. Obiectivul concursului este de a promova valorile Uniunii Europene în rândul tinerilor, în contextul activităților legate de valorile și temele europene. Concursul se concentrează pe dezvoltarea de proiecte în oricare dintre domeniile social, cultural, afaceri/ economic și de mediu.
Colegiul Național „Grigore Ghica” Dorohoi participă la Concursul Lider European cu două proiecte. „Communication Request” este proiectul propus de echipa alcătuită din Păpușoi Rareș, Giroveanu Bianca - Crina, Danalache Amalia - Diana și Surmei Eliza - Nicoleta, elevi în clasa a IX-a A, coordonați de prof. diriginte Pavel Daniela. Proiectul are drept scop formarea abilităților de comunicare ale elevilor care intră în contact cu mediul liceal în clasa a IX-a în vederea integrării într-o societate democratică. Printre obiectivele proiectului se regăsesc înființarea Clubului „Communication request” pentru a susține elevii cu dificultăți de integrare în învățământul liceal; implicarea elevilor, profesorilor și a părinților/tutorilor în activități care să le dezvolte abilități de comunicare cu adolescenții; dezvoltarea motivației elevilor/părinților/profesorilor de a depăși barierele în comunicare precum și îmbunătățirea spiritului de lucru în echipă prin implicarea de voluntari atât de la Colegiul Național „Grigore Ghica” cât și din celelalte trei licee din municipiul Dorohoi.
Cel de-al doilea proiect, cu titlul „Implicarea înseamnă schimbare” este propus de echipa alcătuită din Azamfirei Adelina – Iuliana, Enăchescu Diana – Maria, Loghin Raluca – Florentina și Miron Alexandra – Ionela, eleve în clasa a XI-a F, coordonate de prof. diriginte Monica Ifrim. Într-o societate deschisă şi democratică, participarea şi implicarea sunt condiţii de bază pentru buna funcţionare a acesteia, fiind îndeplinite atunci când cetățenii înțeleg, comunică și participă. Prin activitățile propuse, proiectul susţine şi facilitează accesul copiilor şi tinerilor la acţiunile comunităţii în scopul promovării drepturilor lor, al respectării regulilor de bază, ale legilor şi instituţiilor statului democratic; stimulează implicarea elevilor în rezolvarea problemelor vieţii comunitare ca viitori factori decizionali, ca resurse umane capabile să construiască o societate democratică şi un viitor mai bun; promovează ideea de voluntariat; sprijină adoptarea unui stil de viață sănătos; promovează portul popular românesc; promovează limbile europene; formează un comportament tolerant care să stimuleze respectul, înţelegerea şi cooperarea; elimină, treptat, discriminarea și realizarea integrării sociale; deprinde argumentarea. (prof. Monica Ifrim, responsabil Comisia pentru promovarea imaginii școlii)
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.