Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Reparaţii de maximă urgenţă în reţelele de distribuţie a energiei electrice din Moldova şi un număr record de apeluri din cauza fenomenelor meteorologice extreme.
● fenomenele meteorologice din ultima săptămână au produs pagube importante în reţelele de distribuţie ●valoarea reparaţiilor executate în regim de urgenţă depăşeşte o jumătate de milion de lei ● la dispeceratul E.ON Moldova Distribuţie s-a înregistrat un număr record de apeluri din partea consumatorilor din zonele afectate de intemperii
E.ON Moldova Distribuţie s-a confruntat în ultima săptămână cu o situaţie deosebit de dificilă cauzată de fenomenele meteorologice extreme. Rafalele puternice de vânt şi precipitaţiile abundente au provocat pagube însemnate în reţelele de distribuţie a energiei electrice din judeţele Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui.
Pentru repunea în funcţiune a acestor reţele au fost necesare lucrări de reparaţii în regim de urgenţă, a căror valoare a fost estimată la peste o jumătate de milion de lei.
Marea majoritate a avariilor din sistemul de distribuţie a energie electrice precum şi a deranjamentelor izolate au fost cauzate de prezenţa vegetaţiei în vecinătatea reţelelor aeriene de energie electrică. Astfel, vegetaţia şi corpurile străine purtate de vânt au generat defecţiuni ale instalaţiilor şi echipamentelor şi au condus la numeroase întreruperi în alimentarea cu energie electrică .
În toată această perioadă, dată fiind situaţia de excepţie, numărul echipelor E.ON Moldova Distribuţie a fost suplimentat şi în plus, am apelat la firme prestatoare de servicii, pentru ca avariile şi deranjamentele să fie cât mai repede remediate în vederea reluării alimentării cu energie electrică a zonelor afectate.
Număr record de apeluri la dispeceratul E.ON Moldova Distribuţie
Numărul de apeluri la serviciul deranjamente al companiei a ajuns la valori record. Astfel, în această perioadă, numărul de apeluri înregistrate zilnic a fost de peste 20 ori mai mare decât media zilnică a apelurilor înregistrate anul trecut.
Cu toate că, în această perioadă, numărul personalului a fost suplimentat, au fost şi situaţii în care, dat fiind numărul extrem mare de apeluri, preluarea tuturor acestora nu a fost posibilă.
E.ON Moldova Distribuţie asigură consumatorii că a făcut toate eforturile posibile, alocând importante resurse umane şi materiale, pentru remedierea avariilor şi reluarea în timpul cel mai scurt posibil a alimentării cu energie electrică a consumatorilor afectaţi de fenomenele meteorologice extreme din ultima perioadă.
Totodată, compania noastră va analiza situaţia creată în această perioadă pentru a lua măsurile necesare diminuării impactului condiţiilor meteo extreme asupra alimentării cu energie electrică a consumatorilor. (DorohoiNews.ro)
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.