Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Furnizorul serviciilor de apă și canalizare S.C. NOVA APASERV S.A. Botoșani, a demarat începând cu 01.02.2012 o amplă campanie de recuperare a creanțelor atât de la persoane fizice cât și de la agenți economici și instituții publice.
În luna decembrie 2011 și ianuarie 2012 au fost trimise somații către toți utilizatorii care înregistrează datorii mai vechi de 90 de zile urmând a se proceda la sistarea serviciilor de apă-canal prestate de societate.
Măsurile vor fi luate atât împotriva utilizatorilor persoane fizice dar și a societăților comerciale sau a instituțiilor publice care înregistrează debite restante.
Având în vedere că realizarea indicatorilor economici ai societății depind în mod direct și de gradul de realizare a încasărilor, nu vor fi făcute excepții în aplicarea măsurilor stabilite.
Va fi făcută aplicarea prevederilor clauzelor contractuale, respectiv a articolului 6.8 al. (1) litera ”a” conform căruia operatorul va întrerupe furnizarea serviciilor în cazul în care utilizatorul nu achită facturile în perioada de scadență.
Reluarea furnizării serviciilor se va face numai după achitarea integrală a debitului restant și a penalităților aferente dar și a taxei de sistare și reluare a furnizării ce va fi achitată separat.
Măsurile menționate au fost deja aplicate pentru șase agenți economici și 10 utilizatori persoane fizice.
03.02.2012 la 09:04
daca si-ar plati si ei datoriile mai departe ar fi tare bine.dar ei augrija sa ne mareasca noua facturile ca sa aiba ei salarii frumoase.rusine sa va fie.si partea cu apometri sunt degeaba ca oricum ei factureaza dupa ureche si stai sa vezi acum ca am avut si zapada ce vor creste facturile noastre.demisia putorilor de la NOVA APASERV
02.02.2012 la 13:03
noi am fi corecti cu plata daca si dumneavoastra ati fi corectii cu respectarea contractului ...si sa platim doar ceavem pe apometre
02.02.2012 la 13:02
Ma intreb cum se face debranarea la un bloc unde locuiesc pe o scara 15 familii din care 7 platesc apa, 4 sunt plecati din localitate si 4 nu au bani sa plateasca? Astia vin si opresc alimentarea intregii scari si ii doar in basca de cei buni platnici. Vi se pare corect ca noi cei care suntem la zi sa platim ori sa suferim pentru ceilalti? Cum isi respecta clauzele din contract, daca totul este unilateral? Traim in Romanica, o rusine
02.02.2012 la 11:23
aveti apa potabila din lacul Bucecea in perioada de vara, vezi anexa 3 din contract
02.02.2012 la 10:11
de ce mai am apometru in casa cind voi facturati cum si cit doriti,iar pierderile sint ale cetatenilor
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.