Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Compania de credite de consum Provident Financial România și-a inaugurat ieri 27 septembrie sucursala din Botoșani, în cadrul unui eveniment la care au participat Esther Blythe, vice-ambasadorul Regatului Unit al Marii Britanii în România și reprezentanți ai celor mai importante autorități locale din municipiul Botoșani.
Provident a demarat operațiunile în Botoșani anul trecut ca parte a unor investiții totale de peste 30 de milioane de euro, realizate de companie în 2011. O echipă de peste 60 de agenți și angajați le oferă botoșănenilor consultanță și servicii financiare simple și personalizate, peste 1.800 de locuitori beneficiind de produsele Provident în ultimul an.
“Prin inaugurarea acestei sucursale, Provident îşi continuă planurile de dezvoltare în partea de nord-est a țării, o zonă extrem de importantă pentru noi. Evenimentul de astăzi reprezintă dovada succesului pe care produsele și serviciile noastre îl au în Botoșani. Dorim să ne asumăm un rol activ în dezvoltarea comunităților pe care le deservim; de aceea, investim anual în programe de educație financiară și în proiecte de dezvoltare comunitară care să răspundă nevoilor reale ale societății”, a declarat Ivo Kalik, directorul general al Provident Financial România. Prezentă în Botoșani pentru a participa la acest eveniment special, vice-ambasadorul Regatului Unit al Marii Britanii în România, doamna Esther Blythe, a vorbit despre succesul modelului de afaceri al Provident și a răspuns întrebărilor jurnaliștilor referitoare la investițiile britanice în România.
„Prin rezultatele extraordinare pe care le are în România, Provident devine un simbol al modelului britanic de business care își bazează succesul pe responsabilitate și corectitudine. Cu o experienţă de peste 130 de ani în Marea Britanie și investiții de peste 140 de milioane de euro în România, Provident este unul dintre cei mai importanți investitori britanici în această zonă a Europei”, a declarat Esther Blythe.
“Sucursala din Botoșani reprezintă un exemplu pentru economia locală, aducând un model de business occidental, implementat de o echipă tânără și entuziastă. Le urez celor de la Provident să își dezvolte afacerea în Botoșani și vreau să îi asigur de tot sprijinul autorităților locale în inițiativele de business destinate municipiului Botoșani, pentru că astfel de proiecte determină comunitatea locală să se dezvolte. Mult succes și la cât mai multe invesțitii britanice în această zonă!”, a afirmat Ovidiu Portariuc, Primarul Municipiului Botoșani.
“Invesțiile pe segmentul financiar în comunitățile locale sunt un bun indicator că piața respectivă e pregatită și matură, iar acest lucru reprezintă o încurajare pentru Botoșani. Evenimentul de astăzi reprezintă un moment cu greutate la nivel local și ma bucur că asist la o investiție inedită. Prin prezența Provident în comunitatea locală, botoșănenii se pot bucura de servicii financiare rapide și personalizate, acest lucru fiind un stimul pentru economia din această zonă a țării.”, a declarat Dorin Romeo Floareș, Președintele Camerei de Comerț și Industrie Botoșani.
În prima jumătate a acestui an, Provident a deschis puncte de lucru în Baia Mare, Satu Mare, Vaslui, Miercurea Ciuc și alte orașe mai mici, ca parte a unor investiţii de peste 30 de milioane
de euro, programate de companie pentru acest an. În cei 6 ani de prezență în România, Provident a oferit servicii financiare pentru peste 500.000 de clienți în peste 60 de orașe din întreaga țară. Compania are acum peste 700 de angajați și colaborează cu peste 3.800 de agenți independenți la nivel național.
Provident Financial este compania care în 2006 a introdus în România un concept inovator de creditare: împrumutul la domiciliu, adică sume mici de bani, oferite rapid şi pe termen scurt, direct la domiciliul clienţilor. Noutatea absolută constă în faptul că, prin acest serviciu suplimentar şi opţional, oferit contra cost, împrumuturile sunt acordate în doar 48 de ore de la solicitare, iar ratele sunt încasate săptămânal de la domiciliu, de către agenţii companiei, după un program stabilit de comun acord.
28.09.2012 la 10:07
Corect... Ma mir cum de o persoana care se presupune a fi inteligenta, precum un primar, e de acord cu asa ceva... Se vede ca nu a imprumutat niciodata de la ei bani. Te ajuta ca apoi sa-ti dea in cap cu dobanzile lor.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.