Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Un dorohoian vrea despăgubire de la o bancă după ce a alunecat în incinta unităţii şi s-a ales cu o entorsă.
Acesta a cerut comisarilor să ia măsuri împotriva Băncii Jijia, după ce a căzut în incinta unităţii şi s-a ales cu o entorsă la picior. Comisarii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului nu au putut rezolva reclamaţia, nefiind de competenţa acestora.
„Cetăţeanul a mers la Banca Jijia din Dorohoi, între Crăciun şi Anul Nou, a alunecat în incinta unităţii şi a făcut o entorsă. Revoltat, a venit la noi, însă sesizarea este de competenţa Inspectoratului de Muncă spre a fi rezolvată. Revenim la o problemă la care noi insistăm şi explicăm ce înseamnă consumator. Ai calitatea de consumator, dacă beneficiază de un produs sau un serviciu“, a declarat Neculai Raţă. Dorohoianul a cerut să fie despăgubit de bancă pentru accidentul suferit. Sursa: BotosaniNews.ro
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.