Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Începând din acest an, primăria transmite prin poştă către contribuabilii persoane fizice şi juridice Deciziile de impunere pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădiri, impozitului/taxei pe teren, impozitului pe mijloacele de transport, precum şi taxa de salubrizare pentru persoanele care locuiesc la blocuri. Aceste decizii cuprind obligaţiile fiscale pentru anul în curs și vor fi expediate cel târziu până la 15 martie.
Persoanele fizice sau juridice care au achitat integral obligaţiile fiscale până la primirea deciziilor respective nu mai trebuie să efectueze plata acestora.
Persoanele fizice sau juridice care au achitat parţial obligaţiile fiscale până la primirea deciziilor respective, trebuie să efectueze plata obligaţiilor fiscale rămase de plată, obligaţii de plată care au fost stabilite prin decizia de impunere.
Există posibilitatea să apară şi unele neconcordanţe în ceea ce priveşte numele destinatarului de la o anumită adresă sau înscrierea unor obligaţii fiscale datorate faptului că:
a) unele persoane fizice sau juridice nu au depus declaraţiile fiscale în termen de 30 de zile de la data apariţiei oricăreia dintre următoarele situaţii:
· intervin schimbări privind domiciliul fiscal al contribuabilului;
· se realizează modificări ce conduc la recalcularea impozitului datorat;
· intervin schimbări privind situaţia juridică a contribuabilului, de natură să conducă la modificarea impozitului;
· intervin schimbări privind numele şi prenumele, în cazul contribuabilului - persoană fizică sau schimbări privind denumirea, în cazul contribuabilului - persoană juridică.
b) unele persoane fizice sau juridice care au dobândit sau care au înstrăinat bunuri impozabile nu au declarat şi nu au prezentat actele translative ale dreptului de proprietate la serviciile de impozite şi taxe locale în vederea efectuării operaţiunilor de înregistrare sau scădere, după caz, din evidenţă a obligaţiilor fiscale;
c) nu a fost efectuată dezbaterea succesiunilor;
d) unele persoane care şi-au schimbat domicilul/sediul ca urmare a înstrăinării clădirii, nu au solicitat modificarea adresei în actul de identitate/certificatul de înmatriculare al societăţii şi nu au solicitat transferarea mijlocului de transport la noua adresă de domiciliu/sediu.
În toate aceste cazuri şi în situaţiile în care există nelămuriri în legatură cu deciziile de impunere, atât persoanele fizice cât şi cele juridice se pot adresa zilnic la Serviciul impozite şi taxe locale din strada A.I.Cuza nr. 23.
Autor: DorohoiNews.ro
16.02.2015 la 10:57
mai bine ati muta tomberoanele de pe aleea victoriei in spatiul special amenajat ca dupa schimbarea bordurilor stau in mijlocul drumului,deh angajatilor le e greu sa treaca peste borduri si nu uitati si de capacele de la caminele de apa care au fost furate.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.