Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Programul Naţional de Stimulare şi Înnoire a Parcului Auto Naţional (Programul Rabla) va continua şi în 2015 şi ar putea avea o structură diferită faţă de ediţia din acest an, a declarat, joi, Attila Korodi, ministrul Mediului şi Schimbărilor Climatice.
„Programul "Rabla" va exista şi în 2015. Va fi un program care poate va diferi de structura actuală. Am deschis un dialog în acest sens, în luna mai, cu Asociaţia Română a Producătorilor şi Importatorilor de Automobile din România /APIA/, care şi-a exprimat punctul de vedere, de a fi creativi şi de a veni până în toamnă cu un program care să poată să fie şi mai bun", a spus Attila Korodi, potrivit Agerpres.
Ministrul Mediului a menţionat, totodată, că are unele nemulţumiri în privinţa acordării eco-bonusurilor în cadrul programului "Rabla2, iar pentru ediţia viitoare are în plan majorarea valorii acestora.
„Am unele nemulţumiri în ceea ce priveşte acordarea eco-bonusului. În primele trei luni ale anului au fost acordate 586 de eco-bonusuri. Ne gândim serios să creştem valoarea eco-bonusurilor pentru ediţia din anul viitor. Acum, nu vă pot spune care va fi valoarea şi nici la cât ar trebui să se situeze aceasta, în viziunea mea. Vom comunica acest lucru la momentul oportun şi pe cale instituţională", a precizat Attila Korodi.
Persoanele fizice interesate să achiziţioneze un autovehicul nou prin Programul „Rabla" se pot înscrie, începând din 8 aprilie, la dealerii auto şi, ulterior, îşi pot casa maşinile mai vechi de opt ani la oricare dintre centrele REMAT autorizate de către Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului.
Pentru ediţia din acest an a Programului "Rabla", lansat oficial cu două luni mai devreme decât în 2013, sunt alocate 20.000 de tichete valorice, din care 17.000 pentru persoane fizice, iar restul pentru persoane juridice şi instituţii publice.
Posesorii de autovehicule cu o vechime mai mare sau egală cu opt ani îşi vor putea achiziţiona, în 2014, o maşină nouă prin programul "Rabla" pe baza unui tichet valoric în sumă de 6.500 de lei, care se va aloca electronic. Practic, este pentru prima dată când voucherele nu vor mai fi acordate fizic beneficiarilor, urmând să fie alocate electronic în sistemul informatic al AFM. De asemenea, se va utiliza un singur tichet electronic pentru achiziţionarea unui autovehicul nou, la fel ca şi anul trecut.
Pentru ediţia din acest an, bugetul total este de 140 milioane de lei, iar persoanele fizice care doresc să beneficieze de un tichet electronic se pot adresa direct producătorilor/dealerilor validaţi în program.
În vederea stimulării achiziţionării autovehiculelor cât mai prietenoase cu mediul, se va oferi posibilitatea acordării, pe lângă prima de casare, a unui eco-bonus în valoare de 500 de lei în următoarele situaţii: achiziţionarea unui autovehicul nou, încadrat în norma de poluare Euro 6, achiziţionarea unui autovehicul nou, al cărui motor generează o cantitate de emisii de CO2 mai mică de 100 g/km, respectiv achiziţionarea unui autovehicul nou, cu sistem de propulsie hibrid. Sursa: romaniatv.net
04.07.2014 la 23:42
In ce Tara mai exista ministrul Schimbarilor Climatice???:):):) Asta e culmea politicii... Ministru care comanda ploaie, furtuni, vant, uragane si alte chestii politice....!!!
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.