Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Facebook, cea mai importantă rețea de socializare din lume, a luat câteva măsuri interesante în ultima vreme, iar acestea pot afecta numărul de like-uri ale paginilor.
Facebook a anunțat că va elimina complet like-urile primite de la persoanele care și-au închis conturile sau care au încetat din viață. În ultimele zile, s-au înregistrat scăderi în ceea ce privește numărul de fani în întreaga rețea de socializare.
Operațiunea a fost anunțată în urmă cu câteva zile, însă va fi pusă în practică treptat, pe parcursul a cel puțin două săptămâni.
Facebook dorește, prin eliminarea like-urilor irelevante, să ofere date mai precise companiilor. Potrivit rețelei de socializare, firmele doresc informații extrem de precise despre oamenii care le apreciază afacerile, astfel încât să-și poată extindă eficient baza de clienți.
Facebook a anulat deja like-urile date de conturile persoanelor decedate
Facebook a anunțat că paginile cu puțini fani vor avea scăderi infime, în unele cazuri nu se va pierde nici măcar un like, însă paginile cu mulți fani vor înregistra o scădere mai consistentă.
Facebook dorește să implementeze un model de marketing nou pentru afaceri, iar oferirea unor date exacte este un pas crucial în această direcție.
Compania condusă de Mark Zuckerberg va permite firmelor de publicitate să aibă acces la o parte din uriașa bază de date a companiei, cu ajutorul unui nou tool, numit ”Topic Data”, pentru a înțelege mai bine piața.
Facebook va oferi informații companiilor despre discuțiile pe care le poartă utilizatorii
Pentru moment, de această opțiune vor beneficia doar companiile din Statele Unite și Marea Britanie, însă este de așteptat ca Facebook să ofere consultanță de marketing la nivel global în lunile care urmează.
Topic Data a fost dezvoltat împreună cu firma Data Sift, o companie care se ocupă cu analizarea brandurilor. Facebook a explicat că serviciul va oferi informații detaliate despre evenimente, branduri, preferințe și activități ale publicului, însă toate datele sunt anonime.
Mai precis, Facebook le va spune companiilor în ce zonă să-și concentreze atenția în funcție de domeniul de activitate, care sunt cele mai fierbinți discuții pe anumite subiecte și cum pot folosi firmele aceste informații pentru a atrage un public mai relevant către produsele lor. Sursa: realitatea.net
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.