Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
O linie telefonica gratuita TelVerde, dar si un site au fost puse la dispozitia pacientilor pentru a se informa asupra drepturilor lor, in cadrul campaniei "Drepturile pacientilor: Pacientii informati au parte de servicii mai bune".
Campania "Drepturile pacientilor: Pacientii informati au parte de servicii mai bune" vizeaza deschiderea unei linii telefonice TelVerde (0800 080 444), unde pacientii pot suna, gratuit, de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:30, dar si un website- drepturilepacientilor.info-, unde pot afla toate drepturile pe care le au.
In plus, cei care au plangeri legate de incalcarea unui drept, pot solicita, prin intermediul site-ului, un punct de vedere de specialitate. Voluntarii vor prelua sesizarile si, ulterior, o echipa de doctori si manageri in domeniul medical le va raspunde persoanelor care vor semnala incalcari ale drepturilor pacientilor, malpraxis sau conditionarea serviciilor medicale.
Campania a fost lansata miercuri de fostul presedinte al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate (CNAS) Cristian Busoi, europarlamentar in Comisia de Sanatate a Parlamentului European.
Cristian Busoi a precizat ca, din discutiile purtate cu pacientii, a reiesit ca cele mai multe persoane "nu-si cunosc drepturile, unele dintre ele elementare, atunci cand solicita servicii medicale". Printre drepturile mentionate de Busoi se afla si cel de a fi informat cu privire la tratamentul propus si alternativele pe care le are pacientul din punct de vedere medical, pentru a alege in cunostinta de cauza.
El a mai afirmat ca o institutie care sa se ocupe de apararea drepturilor pacientilor este necesara si trebuie infiintata de Guvern. Sursa: ziare.com
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.