Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Dacă simţiţi miros de gaz în locuință sau se declanșează alarma detectorului de gaz, apelaţi de urgenţă dispeceratul E.ON Distribuţie România la numerele de telefon 0265 200 928 sau 0800 800 928.
„Parcă miroase a gaz? Sau poate mi s-a părut. Ceilalți membri ai familiei nu au sesizat mirosul. Sigur mi s-a părut, altfel ar fi simțit și ceilalți ceva. Oare ce ar trebui să fac într-o asemenea situație?!” sau ”Detectorul de gaze nu funcționează corect, iar s-a declanșat alarma, deşi eu nu am simțit miros de gaz. Cu siguranță e defect!”.
Cu siguranţă, mulţi dintre utilizatorii de gaze naturale au trecut măcar o dată printr-o astfel de situaţie. Din păcate, nu de puţine ori s-a dovedit că ceea ce au părut a fi alarme false au devenit evenimente tragice. Tratarea cu superficialitate a scăpărilor de gaze a stat la baza a numeroase incidente soldate cu pagube materiale şi victime.
Utilizarea gazelor naturale în condiții de siguranță presupune, fără echivoc, o atitudine responsabilă și un nivel de conştientizare şi implicare ridicat din partea consumatorilor, care trebuie să aibă în vedere faptul că ei sunt cei care pot preveni producerea unui eveniment grav, prin intermediul unui simplu apel telefonic către distribuitorul de gaze naturale.
De aceea, E.ON Distribuţie România recomandă tuturor cetățenilor să păstreze numerele de urgență la îndemână, iar dacă simt miros de gaz sau constată declanșarea alarmei la detectorul de gaz să anunțe imediat dispeceratul companiei noastre astfel încât echipele noastre specializate să intervină la timp pentru ca apariția unor evenimente grave să poată fi evitată.
În cazul în care simt miros de gaz în interiorul imobilelor, cetăţenii sunt rugaţi să aplice următoarele măsuri de siguranţă:
- să stingă toate focurile;
- să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele;
- să nu manevreze aparate electronice;
- să nu aprindă lumina;
- să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale;
- să sune imediat la dispeceratul de urgenţă al E.ON Distribuţie România la unul dintre numerele unice de telefon: 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie) sau 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).
Dispeceratul E.ON Distribuţie România funcţionează în regim non-stop şi asigură servicii specifice de preluare a apelurilor şi intervenţie pentru locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei noastre.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.