Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice
· Prima etapă vizează consumatorii din mediul rural din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău;
· Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor;
· Operaţiunea se desfăşoară în baza normelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei;
E.ON Energie România S.A. derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici din Moldova.
În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.
Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.
Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:
· Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de închiriere etc.);
· Act de identitate.
Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii.
E.ON Energie România mulţumeşte clienţilor săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligaţii legale şi îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiţii a acestei campanii.
Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România:
· Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie;
· Prin e-mail, la adresa [email protected];
· Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client);
· Prin fax, la numărul 0265 200 367;
· Prin poşta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş;
· Prin intermediul Centrelor Relaţii Clienţi.
07.01.2017 la 13:08
Cum se poate sa iti decupleze lumina fără factura si sara preaviz de plata asta nu inteleg dar poate vor intelege protectia consumatorului
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.