Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Promovarea unei legi a siguranței în trafic ar putea reprezenta soluția pentru reducerea drastică a accidentelor grave produse de către șoferii profesioniști, în condițiile în care unul din șase camioane produce în fiecare an un accident, potrivit unui comunicat al Uniunii Naționale a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România (UNSAR).
Asigurătorii solicită adoptarea unei legi a siguranței în trafic, pentru reducerea accidentelor rutiere.
„Bilanțul tragic al victimelor accidentelor grave produse de transportatori crește constant. Luni, 26 septembrie, un bărbat în vârstă de 51 de ani a murit pe loc, după ce autoturismul în care se afla a fost spulberat de un TIR. Accidentul a fost cauzat de TIR, care a pătruns pe contrasens, conform informațiilor din presă", se arată în comunicat.
Potrivit UNSAR, nevoia de profesionalizare a șoferilor angajați de firmele de transport este crucială, pentru a opri fenomenul accidentelor grave produse de aceștia.
„Pe lângă pregătirea corespunzătoare pe care șoferii ar trebui să o dețină și cursurile de siguranță în trafic la care ar trebui să participe constant, Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România consideră necesară promovarea unei legislații dedicate în acest sens. O lege a siguranței în trafic ar putea reprezenta soluția pentru reducerea drastică a accidentelor grave produse de către șoferii profesioniști. Sperăm ca acest demers să fie susținut și încurajat de firmele de transport din România", au subliniat asigurătorii.
Aceștia au mai arătat că fenomenul accidentelor grave, frecvente, produse de transportatori devine din ce în ce mai periculos pentru cetățeni. Aceasta în condițiile în care cifrele oficiale spun că unul din șase camioane produce în fiecare an un accident.
„În 2015, România a fost țara care a înregistrat cel mai mare număr al deceselor în accidente rutiere (95 de vieți pierdute pentru fiecare milion de locuitori, față de o medie europeană de 51,5 decese pentru fiecare milion de locuitori) și al victimelor din rândul pietonilor (mai mult de o treime, în timp ce media europeană este de 22 %). Aproximativ 1.900 de români și-au pierdut anul trecut viața în accidente rutiere, iar alte aproximativ 25.000 de persoane au suferit vătămări", se mai precizează în comunicat.
UNSAR face apel la autorități pentru a găsi rapid soluții pentru responsabilizarea și profesionalizarea șoferilor firmelor de transport și pentru reducerea drastică a numărului accidentelor tragice produse de aceștia. „Ne exprimăm din nou disponibilitatea totală la dialog și la găsirea de soluții viabile și sustenabile, atât pentru scăderea daunalității, cât și pentru o piață solidă și stabilă a asigurărilor", spun reprezentanții uniunii.
Înființată în 1994, UNSAR — Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România reprezintă 23 de companii de profil. Acestea dețin o pondere de peste 90% din piața locală de asigurări.
Un tip, mort de beat, stă pe trotuar în faţa unui bar. Un străin vrea să îl ridice. Insul îi zice:
- Hei! Ştii tu cine sunt eu?
- Nu! Cine?
- Isus Hristos!
Străinul nu-l crede, însă insul ţine morţiş să i-o dovedească.
- Vino cu mine!, îi spune insul, intrând în bar, cu străinul după el.
Barmanul îl vede pe beţiv şi zice supărat:
- Isuse! Iar eşti aici...
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.