Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților
Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, urmărim cu mare atenție evoluția răspândirii în Europa a virusului COVID-19 și am adoptat, la nivelul companiei noastre, o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea acestui virus în rândul colegilor și clienților noștri.
Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, am făcut o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:
Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
Evitarea zonelor aglomerate
Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
Plata cu cardul bancar
Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere
Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale unde activăm, în newsletter-ul nostru și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelor noastre, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.
Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, de ieri, am început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
Ca o măsură în plus pentru a ne proteja colegii din magazine, săptămâna aceasta vom începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.
Am limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.
Am suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și am pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.
Am sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.
Urmărim în permanență evoluția răspândirii virusului COVID 19 și recomandările autorităților și reevaluăm aceste măsuri ori de câte ori este nevoie, astfel încât angajații și clienții noștri să fie în siguranță.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.