Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Activitățile de dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor, precum și cele de mentenanță continuă să se desfășoare normal;
O parte a lucrărilor în teren a fost limitată;
Activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online;
Activitatea Centrelor de Relații cu Publicul va fi suspendată temporar, începând de luni, 23 martie;
Delgaz Grid, compania de distribuție a gazelor și energiei electrice din cadrul grupului E.ON, este pregătită să facă față situației generate de răspândirea coronavirusului, fiind pus în aplicare un plan cu acțiuni și măsuri menite să asigure continuitatea alimentării consumatorilor.
Astfel, activitățile de bază: dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor la rețelele de energie, precum și mentenanța sistemului de distribuție continuă să se desfășoare normal. Totuși, o parte a lucrărilor de teren a fost limitată, în scopul protejării clienților și angajaților, fără a fi afectată siguranța și continuitatea alimentării cu energie.
Totodată, au fost instituite măsuri de protecție prin intensificarea igienizării tuturor spațiilor de lucru. În același timp, din grijă pentru clienți și angajați, activitatea Centrelor de Relații cu Publicul este suspendată temporar, începând cu data de 23 martie, urmând ca interacțiunile cu persoanele fizice sau juridice să fie efectuate prin intermediul canalelor alternative.
Referitor la activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament, aceasta se va realiza exclusiv online, prin intermediul portalului Delgaz Grid www.delgaz.ro. Ne cerem scuze pentru întârzierile care pot apărea, dar îi asigurăm pe clienți că facem totul pentru a le soluționa cât de repede posibil.
Compania Delgaz Grid asigură în continuare funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție.
Pentru a ne proteja sănătatea solicităm sprijinul clienților pe care îi rugăm să păstreze o distanță de minimum 2 metri față de personalul companiei noastre aflat la intervenții în rețeaua de energie electrică sau la instalațiile de utilizare a gazelor naturale. De asemenea, îi rugăm să ne anunțe dacă se află în izolare la domiciliu.
Le mulțumim clienților pentru înțelegere și dorim să le transmitem faptul că respectăm cu stricteţe toate recomandările şi măsurile anunţate de autorităţi în vederea limitării răspândirii coronavirusului şi ne vom conforma tuturor măsurilor care vor fi anunțate pe viitor.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.