Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Compania de cablu RCS-RDS a venit cu informații importante pentru clienții săi. Potrivit unui comunicat de presă trimis de către companie, clienții vor avea parte de mai multe beneficii.
Anunț pentru toți clienții RCS-RDS. Digi modifică site-ul propriu şi aplicaţia de interacţiune cu clienţii, pentru a simplifica procesul şi a introduce noi funcţionalităţi, se arată într-un comunicat de presă trimis de către furnizorul de cablu.
Din februarie 2021, contul de client Digi beneficiază de un nou flux de comandă şi va îngloba o zonă de administrare a serviciilor existente, a facturilor, contractelor şi setărilor de securitate. Odată cu introducerea acestor optimizări şi funcţionalităţi, clienţii vor avea la dispoziţie o interfaţă cu aceleaşi elemente vizuale pentru plasarea comenzilor online, indiferent de natura acestora – servicii noi, extra-opţiuni sau upgrade net.
În cazul comenzilor de servicii noi, clienţii îşi vor putea selecta din contul personal ziua şi intervalul preferat pentru instalare, în timp ce activarea/dezactivarea extra-opţiunilor şi a upgrade-urilor se va putea realiza aproape instantaneu, doar cu un click, potrivit comunicatului.
Anunț pentru toți clienții RCS-RDS. Ce beneficii aduce noua interfață
Noua interfaţă mai permite clienţilor:
vizualizarea serviciilor deţinute şi a contractelor încheiate cu DIGI;
modificarea datelor de contact şi a preferinţelor de confidenţialitate (GDPR);
accesarea istoricului de facturi şi plăţi;
achitarea celei mai recente facturi pentru serviciile DIGI;
modificarea numelui reţelei Wi-Fi şi schimbarea parolei, în cazul clienţilor Digi Net care utilizează un echipament (router) pus la dispoziţie de operator;
transmiterea de sesizări şi istoricul acestora;
finalizarea comenzilor plasate prin contul DIGI.ro.
Pentru că fenomenul multiscreening a cunoscut noi dimensiuni în 2020, în contextul unui consum accelerat de conţinut video, în special prin platformele de streaming şi video-on-demand (VoD), Digi Online, platforma care le oferă clienţilor accesul la cele mai apreciate conţinuturi TV, vine cu o serie de îmbunătăţiri.
Din februarie, clienţii vor putea activa mult mai uşor contul Digi Online, utilizând datele de conectare la contul DIGI.ro, iar platforma beneficiază şi de un nou “look”, adică de o interfaţă redesenată. Clienţii trebuie să deţină sau să îşi creeze un cont DIGI.ro şi să aibă active serviciile de televiziune şi internet, astfel fiind necesar un singur set de credenţiale.
Serviciul este disponibil gratuit clienţilor Digi NET şi Digi TV (servicii cumulate).
Peste 70 de posturi retransmise
Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV şi au acces, dacă activează extraopţiunile aferente, la programele HBO (HBO Go), Cinemax şi FilmNOW.
De asemenea, tot din februarie, aplicaţia Digi Online are o interfaţă nouă pentru versiunea compatibilă cu Android, iar în perioada următoare va fi lansată şi o aplicaţie nouă pentru IoS.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.