Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Fiecare asigurat se poate informa la casa de asigurări de sănătate de care aparţine cu privire la consultaţiile de care a beneficiat într-o anunită perioadă şi, eventual, de tratamentele ce i-au fost prescrise, a anunţat luni, într-o conferinţă de presă, preşedintele CNAS, Doru Bădescu.
Şeful Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS) a spus că, din cauza multiplelor nereguli constatate de la numirea sa în funcţie, a luat măsuri de înlăturare a acestora, una fiind "mediatizarea dreptului asiguratului de a se informa asupra prestaţiilor medicale raportate în sistemul informatic unic integrat pentru o perioadă dată".
"Orice asigurat poate merge la Casa de Asigurări de Sănătate de care aparţine să solicite, pe baza CNP, informaţii în legătură cu prestaţiile medicale raportate pe numele său. Prin această măsură, s-a pus în practică o prevedere legală potrivit căreia asiguratul, în calitate de contribuabil şi de beneficiar, poate verifica prestaţiile cu care este înregistrat în baza de date a sistemului de asigurări de sănătate", a explicat Bădescu.
Preşedintele CNAS a mai spus că, prin această măsură, s-a atras atenţia furnizorilor de servicii medicale că pot fi verificaţi chiar de către pacienţii pe care îi au în evidenţă.
Totodată, CNAS a demarat mai multe acţiuni privind verificarea operativă a verdicităţii serviciilor raportate spre decontare de furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive, înainte ca aceştia să-şi primească banii. Aceste verificări se fac lunar şi îi vizează pe toţi furnizorii, a precizat Bădescu.
Preşedintele CNAS a dispus şi verificarea, la nivel naţional, a modului de derulare a programului naţional de diabet zaharat, privind respectarea protocoalelor pentru acordarea tratamentului, dar şi a dreptului de prescriere a medicamentelor specifice. Sursa: gandul.info
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.