Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Spitalul Municipal Dorohoi, cu sediul în Dorohoi str. B-dul Victoriei nr.75, jud. Botoșani, organizează în data de 11 aprilie 2013, ora 10:00, concurs pentru ocuparea funcției de director medical. Concursul va avea loc în sala de ședințe din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi.
La concurs se pot înscrie candidații care îndeplinesc, cumulativ, următoarele criterii:
Criterii generale:
a) au domiciliul stabil în România;
b) nu sunt condamnați penal sau în curs de urmărire penală;
c) sunt apți din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic);
d) nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor Legii 19/2000, privind sistemul public de pensii și alte drepturi de asigurări sociale;
Criterii specifice:
a) sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată cu diploma de licență sau echivalența în profil medicină;
b) sunt confirmați ca medic specialist sau medic primar;
c) au cel puțin 2 ani vechime ca medic specialist sau au competențe/atestat în managementul serviciilor de sănătate ori sunt absolvenți ai cursului de management spitalicesc.
Dosarele de înscriere se depun la serviciul R.U.N.O.S., până la data de 4 aprilie 2013, ora 15:00. Comisia de concurs, în termen de 2 zile de la data finalizării înscrierilor, studiază dosarele depuse și stabilește pentru fiecare rezultatul prin înscrierea mențiunii „Admis” sau „Respins”.
Rezultatul studierii dosarelor de înscriere se afișează, la sediul instituției, pe panoul din incinta unității. Candidații au dreptul să conteste rezultatul studierii dosarelor. Contestația se rezolvă în timp de 24 de ore de la data depunerii de către comisia de soluționare a contestațiilor. Concursul este continuat de către candidații al căror dosar a fost declarat „Admis”.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină următoarele documente:
a) cerere de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copia legalizată a diplomei de licență sau de absolvire, după caz;
d) curriculum vitae;
e) adeverință care atestă vechimea în gradul profesional sau în specialitatea studiilor după caz, sau copie de pe carnetul de muncă, certificată „în conformitate cu originalul” de către conducerea unității;
f) cazierul judiciar;
g) adeverință din care rezultă că este apt medical (fizic și neuropsihic);
h) declarație pe propria răspundere privind colaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
i) proiectul de specialitate realizat de candidat;
j) declarație pe propria răspundere că nu este urmărit penal și nu are cunoștință că a început urmărirea penală asupra sa;
Concursul constă într-o probă scrisă, prezentarea proiectului și interviu de selecție. Probele de evaluare se notează cu note de la 1 la 10. Proba scrisă se desfășoară pe durata a 3 ore. Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc de membrii comisiei, pe baza bibliografiei de concurs în ziua probei. Interviul de selecție are scopul de a permite membrilor comisiei de concurs să constate, analizând și rezultatele la proba scrisă, dacă candidatul își va putea îndeplini obligațiile în noua funcție și dacă este potrivit pentru acest post, din punct de vedere al experienței profesionale, aptitudinilor de comunicare, aptitudini și cunoștințe manageriale și ambițiilor profesionale.
Interviul de selecție se desfășoară pe durata a 30 de minute, în plenul comisiei. Pentru a fi declarați „Admiși” candidații trebuie să obțină media finală cel puțin nota 7, iar la fiecare probă minimum nota 6. Candidații au dreptul să conteste rezultatele concursului, în termen de 24 ore de la data afișării. Contestația se soluționează de comisia de soluționare a contestațiilor termen de 24 ore de la data depunerii la secretariatul comisiei de concurs.
Candidatul declarat „Admis” în urma concursului este numit în funcția pentru care au concurat prin decizia managerului unității.
Bibliografia pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției de director medical din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi:
1. Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare;
2. Ordin al ministrului sănătății publice și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr.1723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului – cadru privind condițiile acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pe anul 2012.
3. Legea nr.346/2002 privind asigurarea pentru accidente de muncă și boli profesionale, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare;
5. Ordin al ministrului sănătății nr.1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistență medicală spitalicească;
6. Ordinul ministrului sănătății nr.914/2006, privind aprobarea Normelor privind obținerea autorizației de funcționare a spitalelor, cu modificările și completările ulterioare;
7. Ordinul ministrului sănătății nr.916/2006, privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire și control al infecțiilor nozocomiale în unitățile sanitare;
8. Legea 284/2010, Legea 285/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, Legea 285/2010;
9. HGR 849/2012 privind ocuparea posturilor vacante după data de 01.01.2012 de personal de specialitate medico sanitar, auxiliar sanitar și personal de spec din comp paraclinice medico sanitare din unitățile din sistemul sanitar.
10. Hotărârea Guvernului nr.286/2011 privind aprobarea Regulamentului cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant și temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
11. Ordin al ministrului sănătății nr.547/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea sporurilor la salariile de bază, în conformitate cu prevederile notei din anexa ll/2 la legea – cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fondurile publice.
12. Ordin al ministrului sănătății publice nr.921/2006 privind stabilirea atribuțiilor comitetului director din spitalul public;
13. Ordinul al ministrului sănătății publice nr.576/2006 privind înregistrarea și raportarea statistică a pacienților care primesc servicii medicale în regim de spitalizare continuă și spitalizare de zi, cu modificările și completările ulterioare;
14. Ordin CNAS nr.25/30.01.2012 privind Regulile de validare a cazurilor spitalizate în regim de spitalizare continuă și a Metodologiei de evaluare a cazurilor invalidate pentru care se solicită revalidarea;
15. Legea 46/2003, drepturile pacientului.
TEMELE – CADRU PENTRU PROIECTUL DE SPECIALITATE
În vederea ocupării funcției de director medical din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi.
1. Îmbunătățirea structurii și organizării spitalului
a) Analiza circuitelor funcționale;
b) Analiza structurii pe secții (clinice, paraclinice, administrative etc);
c) Evaluarea relației dintre structurile spitalului și serviciile furnizate;
d) Dezvoltarea platoului tehnic pentru intervenții diagnostice și terapeutice
e) Propuneri de îmbunătățire a structurii și organizării spitalului.
2. Evaluarea serviciilor de sănătate furnizate de spital
a) Analiza activității clinice a spitalului, pe tipuri de servicii furnizate;
b) Analiza fluxurilor de date clinice, pe tipuri de servicii furnizate (codificare, colectare, transmitere, validare);
c) Îmbunătățirea capacității de răspuns a spitalului la nevoile bolnavilor;
d) Propuneri de îmbunătățire a performanței spitalului pe baza analizei activității clinice.
3. Evaluarea spitalului din punct de vedere al calității
a) Calitatea serviciilor;
b) Calitatea datelor raportate;
c) Calitatea personalului;
d) Satisfacția pacienților.
Candidații aleg una dintre temele de mai sus și dezvoltă un proiect de management care vizează spitalul (maxim 8-10 pagini, fonturi de 14 în Times New Roman), care trebuie depus la înscriere.
GRILA DE PUNCTARE A PROIECTELOR DE SPECIALITATE
1. Forma de prezentare a proiectului 1p:
- 0,5 p pentru respectarea indicațiilor fonturi de 14 la un rând;
- 0,5 p pentru respectarea numărului de pagini 8-10 pagini;
2. Descrierea situației actuale a spitalului: 2p
3. Analiza SWOT a spitalului: puncte forte, puncte slabe, oportunități și amenințări: 1,5p
4. Identificarea problemelor critice: 0,5p
5. Selecționarea unei probleme prioritare cu motivarea alegerii făcute: 0,5p
6. Dezvoltarea proiectului de specialitate:
- scop 0,5p
- obiective 0,5p
- activități:
a) definire 0,5p
b) încadrare în timp – grafic Gantt 0,75p
c) resurse necesare - umane, materiale, financiare 0,75p
d) responsabilități 0,5p
- rezultate așteptate 0,5p
- monitorizare 0,25p
- evaluare 0,25p
Relații se pot obține de la serviciul R.U.N.O.S., sau la telefon: 0231.610.179, de luni până vineri între orele 8:00 – 14:00.
Un tip, mort de beat, stă pe trotuar în faţa unui bar. Un străin vrea să îl ridice. Insul îi zice:
- Hei! Ştii tu cine sunt eu?
- Nu! Cine?
- Isus Hristos!
Străinul nu-l crede, însă insul ţine morţiş să i-o dovedească.
- Vino cu mine!, îi spune insul, intrând în bar, cu străinul după el.
Barmanul îl vede pe beţiv şi zice supărat:
- Isuse! Iar eşti aici...
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.