Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Spitalul Municipal Dorohoi, cu sediul in Dorohoi str. B-dul Victoriei nr.75, jud. Botosani, organizeaza in data de 18 ianuarie 2013, ora 10:00 concurs pentru ocuparea functiei de director medical.
Concursul va avea loc in sala de sedinte din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi. La concurs se pot inscrie candidatii care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele criterii:
Criterii generale:
a) au domiciliul stabil in Romania;
b) nu sunt condamnati penal sau in curs de urmarire penala;
c) sunt apti din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic);
d) nu au varsta de pensionare, conform prevederilor Legii 19/2000, privind sistemul
public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
Criterii specifice:
a) sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata cu diploma de licenta sau echivalenta in profil medicina;
b) sunt confirmati ca medic specialist sau medic primar;
c) au cel putin 2 ani vechime ca medic specialistsau sau au competente/atestat in rnanagementul serviciilor de sanatate ori sunt absolventi ai cursului de management spitalicesc; . Dosarele de inscriere se depun la serviciul R.U.N.O.S., p6ni la data de 11.O1.2013, ora 15,00.
Comisia de concurs, in termen de 2 zile de la data finalizarii inscrierilor, studiazd dosarele depuse 9i stqbilegte pentru fiecare rezultatul prin inscrierea mentiunii < Admis > sau Respins >. Rezultatul studierii dosarelor de inscriere se afiseaza, la sediul institutiei, pe panoul din incinta unitatii.
Candidatii au dreptul si conteste rezultatul studierii dosarelor. Contestalia se rezolvi Tn timp de 24 de ore de la data depunerii de cdtre comisia de solutionare a contestafiitolrsul este continuat de catre candidalii al ciror dosar a fost dec]arat admis;.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cerere de inscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copia legalizata a diplomei de licenta sau de absolvire,dupa caz
d) curriculum vitae;
e) adeverinta care atesta vechimea in gradul profesinal sau in specialitatea studiilor dupa caz, sau copie de pe carnetul de munca, certificata "in conformitate cu originalul" de catre conducerea unitatii;
f) cazieruljudiciar;
g) adeverinta din care rezulta ca este apt medical ( fizic si neuropsihic);
h) declaratie pe propria raspundere privind dolaborarea cu Securitatea inainte de anul 1989;
i) proiectul de specialitate realizat de candidat;
j) declaratie pe propria raspundere ca nu este urmarit penal si nu are cunostinta ca a inceput urmarirea penala asupra sa;
Concursul consta intr-o proba scrisa, prezentarea proiectului si interviu de selectie. Probele de evaluare se noteaza cu note de la 1 la 10. Proba scrisa se desfasoara pe durata a 3 ore. Subiectele pentru proba scrisa se stabilesc de membrii comisiei, pebaza bibliografiei de concurs in ziua probei.
lnterviul de selectie are scopul de a permite membrilor comisiei de concurs sa constate, analizand si rezultatele la proba scrisa, daca candidatul isi va putea indeplini obligatiile in noua functie si daca este potrivit pentru acest post, din punct de vedere al experientei profesionale, aptitudinilor de comunicare, aptitudini si cunostinte manageriale siambitiilor profesionale. lnterviul de selectie se desfasoara pe durata a 30 minute, in plenul comisiei.
Pentru a fi declarati admisi candidatii trebuie sa obtiina media finala cel putin nota 7, iar la fiecare proba minimum nota 6. Candidatii au dreptul sa conteste rezultatele concursului, in termen de 24 ore de la
data afisarii. Contestatia se solutioneaza de comisia de solutionare a contestatiilor in termen de 24 ore da la data depunerii la secretariatul comisiei de.concurs.
Candidatul declarat admis in urma concursului este numit in functia pentru care au concurat prin decizia managerului unitatii. Bibliografia pentru concursul organizat in vederea ocuparii functiei de director medical din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi:
1. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Ordin al ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr.1723195012011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractulu.i - cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pe anul 2012
3. Legea nr. 34612002 privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordin al ministrului sanatatii nr.122412010 privind aprobarea hormativelor de personal pentru asistenta medicala spitaliceasca;
6. Ordinul ministrului sanatatii nr. 91412006, privind aprobarea Normelor privind obtinerea autorizatiei de functionare a spitalelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul ministrului sanatatii nr. 916/2006, privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si control al infectiilor nozocomiale in unitatile sanitare;
8. Legea 284 t2O10,Legea 285t2O10 privinii salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, Legea 28512010
9..HGR 84912012 privind ocuparea posturilor vacante dupa data de 01 01 2O12 de personal de specialitate medico sanitar, auxiliar sanitar si personal de spec din comp paraclinice medico sanitare din unitatile din sistemul sanitar.
10. Hotararea Guvernului nr.28612011 privind aprobarea Regularnentului, cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacante si temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau irepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
11. Ordin al ministrului sanatatii nr. 54712010 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea sporurilor la salariile de baza, in conformitate cu prevederile notei din anexa lll2la legea- cadru nr.28412010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fondurile publice.
12 Ordin al ministrului sanatatii publice nr.92112006 privind stabilirea atributiilor comitetului director din spitalul public;
13. Ordinul al ministrului sanatatii publice nr.576/2006 privind inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale in regim de spitalizare continua si spitalizare de zi, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Ordin CNAS nr.25l30.01.2012 privind Regulile de validare a cazurilor spitalizate in regim de spitalizare continua si a Metodologiei de evaluare a cazurilor invalidate pentru care se solicita revalidarea;
15. Legea 4612003, drepturile pacientului TEMELE-CADRU PENTRU PROIECTUL DE SPECIALITATE
ln vederea ocuparii functiei de director medical din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi:
1. lmbunatatirea structurii si organizarii spitalului
a) Analiza circuitelor functionale i
b) Analiza structurii pe sectii (clinice, paraclinice, administrative etc);
c) Evalurea relatiei dintre structurile spitalului si serviciile furnizate;
d) Dezvoltarea platoului tehnic pentru interventii diagnostice si terapeutice
e) Propuneri de imbunatatire a structurii si organizarii spitalului.
2. Evaluarea serviciilor de sanatate furnizate de spital
a) Analiza activitatii clinice a spitalului, pe tipuri de serviciifurnizate;
b) Analiza fluxurilor de date clinice, pe tipuri de servicii furnizate (codificare., colectare, transmitere, validare) ;
c) lmbunatatirea capacitatii de raspuns a spitalului la nevoile bolnavilor;
d) Propuneri de imbunatatire a performantei spitalului pe baza analizei analizei activitatii clinice.
3. Evaluarea spitalului din punct de vedere al calitatii
a) Calitatea serviciilor;
b)Calitatea datelor ra portate ;
c) Calitatea personalului;
d) Satisfactia pacientilor.
Candidatii aleg una dintre temele de maisus si dezvolta un proiect de management care vizeaza spitalul (maxim 8-10 pagini, fonturi de 14 in Times New Roman), care trebuie depus la inscriere GRILA DE PUNCTARE A PROIECTELOR DE SPECIALITATE
1. Forma de prezentare a proiectului 1p:
- 0,5 p pentru respectarea indicatiilor fonturi de 14la un rand;
- 0,5 p pentru respectarea numarului de pagini 8- 10 pagini;
A. Descrierea situatiei actuale a spitalului: 2 p
B. Analiza SWOT a spitalulul' prn"t" forte, puncte slabe, oportunitati si amenintari: 1,5 P i. ldentificarea problemelor critice: 0,5 p
D. Selectionarea unei probleme prioritare cu motivarea alegeriifacute: 0,'5 p
E. Dezvoltarea proiectului de specialitate:
-scop 0,5 p
-obiective 0,5 p
-activitati:
a) definire 0,5 p
b) incadrare in timp -grafic Gantt 0,75 p
c) resurse necesare- umane, materiale, financiare 0,75 p
d) responsabilitati 0,5 p
-rezultate asteptate 0,5 p
-monitorizare 0,25 p
-evaluare 0,25 p
Relatii se pot obtine de la serviciul R.U.N.O.S., sau la telefog: 0231610179, de luni pana vineri intre orele 8,00-14,00.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.