Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a lansat in data de 19 octombrie 2010, in sala Aula Magna a Academiei de Studii Economice Bucuresti, campania de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor.
Aceasta campanie se desfasoara in cadrul unui proiect strategic finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane care are ca obiectiv general cresterea gradului de vizibilitate a serviciilor SPO in randul tinerilor aflati in cautarea unui loc de munca si in randul angajatorilor, fiind implementat in parteneriat cu trei companii nationale (System&Network Solutions SRL, Data Media SRL, Rusu&Bortun Consultanţă SRL), avand o durata de 18 de luni si un buget total de 10.016.900 lei.
Proiectul “Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor” are si doua obiective specifice: cresterea notorietatii SPO si a serviciilor oferite tinerilor in cautarea unui loc de munca din mediul urban si rural dar si angajatorilor precum si furnizarea de informatii care sa ajute la dezvoltarea proceselor implicate in cautarea unui loc de munca pe cont propriu: autoevaluare, cautarea ofertelor, abordarea ofertelor, prezentarea la un interviu.
Campania a pornit de la rezultatele a doua studii de piata cantitative si calitative in randul tinerilor si angajatorilor, in baza carora a fost conceputa o strategie generala de comunicare si alte 4 tipuri de strategii de comunicare specifice (relatii publice, comunicare on line, publicitate si evenimente).
Pentru aceasta campanie au fost realizate materiale tipografice, dupa cum urmeaza: 1.201.200 pliante si brosuri, 11.000 postere, 3000 de mape si 2500 de foi imprimate. „Cum sa alegem anunturile de angajare”, „Cum sa realizam un bun C.V”, „Cum sa pregatim interviul de angajare”, „Cum sa redactam o scrisoare de intentie”, „Cum puteti munci in Europa”, „De ce sa apelezi la Serviciul Public de Ocupare”, „E bine sa ai banii tai. Ia-ti primul job!”, sunt doar cateva materiale realizate in cadrul acestui proiect, care vor ajuta efectiv tinerii aflati in cautarea pe cont propriu a unui loc de munca dar si angajatorii. O parte din aceste materiale vor fi folosite si de AJOFM Botosani in vederea dotarii unui birou de self-service, birouri care vor fi create in fiecare judet prin implementarea altui proiect cu finantare din Fondul Social European. De asemenea, AJOFM Botosani a folosit aceste materiale la bursa locurilor de munca pentru absolventi organizata la nivel national in luna septembrie 2010 si in cadrul Pactului Judetean pentru Ocuparea Fortei de Munca si Incluziune Sociala organizat in data de 28.09.2010 , avand in vedere faptul ca membrii acestui pact sunt institutii si organisme prin a caror activitate se pot atinge grupurile tinta vizate de campania din cadrul proiectului respectiv : Prefectura Botosani, Consiliul Judetean Botosani, Directia Generala a Finantelor Publice, Inspectoratul Scolar Judetean, Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii – Filiala Botosani, UGIR 1903 – Filiala Botosani, C.O.N.P.I.R.O.M.-Filiala Botosani, Confederatia Nationala Sindicala”Cartel Alfa” Uniunea Sindicala Teritoriala Filiala Botosani, Fundatia Estuar Botosani .
Totodata, au fost create spoturi audio si video care vor fi difuzate in mass media, precum si un film de prezentare al ANOFM care va rula in incinta AJOFM Botosani. Doua dintre spoturile video sunt adresate tinerilor, ele fiind regizate de catre doamna Andreea Paduraru. Iar celelalte doua spoturi video sunt adresate angajatorilor si au fost regizate de catre domnul Cristi Puiu.
Conform contractului de finantare, prin difuzarea media (tv, radio, print, on line) se doreste informarea a circa 1.000.000 de persoane, respectiv 10.000 agenti economici.
Nu in ultimul rand, s-a creat site-ul www.muncesti.ro care va promova mesajele campaniei printr-o activitate intensa de PR on line, precum si pe retelele de socializare. Tot pe acest site, puteti gasi si informatii cu privire la rezultatele si evenimentele desfasurate pana in prezent.
Proiectul actual mai cuprinde organizarea de evenimente regionale precum si inserarea de anunturi publicitare in presa scrisa.
Trebuie mentionat faptul ca la sfarsitul proiectului se vor face doua cercetari de piata calitative si cantitative pentru a evalua impactul campaniei de comunicare.
Toate aceste realizari din cadrul proiectului „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor” sunt foarte utile, avand in vedere faptul ca la nivelul agentiei pentru ocuparea fortei de munca la finele lunii septembrie se inregistreaza o rata a somajului la nivelul judetului Botosani de 6,58%, un numar de 10.328 persoane sunt inscrise in evidenta din care 2.061 persoane cu varste intre 18 si 29 de ani. Mentionam deasemeni faptul ca in perioada ianuarie –septembrie 2010 din cele 5.584 persoane incadrate , 815 cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani iar 1.328 persoane cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani au revenit pe piata muncii, dintre acestia 101 absolventi au fost angajati prin subventionarea locurilor de munca. (DorohoiNews.ro)
Autor: DorohoiNews.ro
Un tip, mort de beat, stă pe trotuar în faţa unui bar. Un străin vrea să îl ridice. Insul îi zice:
- Hei! Ştii tu cine sunt eu?
- Nu! Cine?
- Isus Hristos!
Străinul nu-l crede, însă insul ţine morţiş să i-o dovedească.
- Vino cu mine!, îi spune insul, intrând în bar, cu străinul după el.
Barmanul îl vede pe beţiv şi zice supărat:
- Isuse! Iar eşti aici...
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.