Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
160 de persoane, angajaţi ai Serviciului Public de Ocupare (SPO), au participat în perioada 27 octombrie 2014 - 30 mai 2015, la sesiunile de formare prevăzute în cadrul proiectului "CompEtent - dezvoltarea competenţelor angajaţilor SPO pentru creşterea Calităţii şi Eficienţei serviciilor furnizate "_ID 130703.
Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 "Investeşte în oameni!", Axa prioritară 4 "Modernizarea Serviciului Public de Ocupare", Domeniul major de intervenţie 4.2 "Formarea personalului propriu al SPO", solicitant Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Vaslui, în parteneriat cu A.J.O.F.M. Botoşani, A.J.O.F.M. Timiş, A.J.O.F.M. Argeş, A.J.O.F.M. Bacău, A.J.O.F.M. Buzău, A.J.O.F.M. Tulcea, A.J.O.F.M. Vrancea, Asociaţia Aproape de Tine – Iaşi, Asociaţia Comunitară de Unitate şi Mediere şi SIVECO România SA.
Cele opt programe de formare profesională: Evaluator proiecte, Manager proiect, Dezvoltarea competențelor de comunicare în limba engleză, Inspector Resurse Umane, Securitate și Sănătate în Muncă, Agent de ocupare, Analist piața muncii şi Competențe antreprenoriale, organizate în cadrul acestui proiect au urmărit să răspundă atât nevoilor personalului SPO, recrutat în grupul țintă, cât și nevoilor instituționale, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clienţilor Serviciului Public de Ocupare. La finalul celor 24 de sesiuni de formare, acreditate de Autoritatea Națională de Calificări (ANC), cei 160 de angajați au susţinut un examen scris și o probă practică, în urma cărora vor primi certificatul de absolvire și supliment descriptiv al cursului.
Efectele acestui proiect, pe termen lung, vizează, pe de o parte, asigurarea unei pregătiri suplimentare a membrilor grupului țintă, prin care se dobândesc competențe favorizatoare accederii la o îmbunătățire a calității serviciilor oferite de personalul SPO clienților agențiilor de ocupare, iar pe de altă parte, se realizează dezvoltarea continuă și valorificarea competențelor angajaților SPO. Activitatea de formare continuă determină profesionalizarea carierei angajaților SPO, urmărind pe lângă dezvoltarea competențelor, creșterea și dezvoltarea unor aptitudini și atitudini, a abilităților de comunicare și colaborare cu clienții serviciilor oferite de aceștia.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.