Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]
Direcţia de Asistenta Sociala acordă în perioada 19 MARTIE – 25 APRILIE 2018 tichete sociale din bugetul local, pentru achizitionarea de bunuri și servicii, pentru următoarele categorii de beneficiari din Municipiul Dorohoi:
pensionarii sistemului public de pensii / beneficiarii de indemnizatie socială pentru pensionari, acordată potrivit OUG nr. 6/2009 privind instituirea pensiei sociale minime garantate, cu domiciliul în municipiului Dorohoi, ale căror drepturi obținute din pensie sau, după caz, din pensii cumulate, sunt de până la 700 lei/lună, inclusiv, fara a avea alte venituri de natura salariala, dividende, depozite bancare > 3000 lei, subventii, etc;
persoanele cu handicap, gradul I (grav) si gradul II (accentuat), cu domiciliul în municipiului Dorohoi, beneficiari de idemnizatie lunara (inclusiv idemnizatia pentru persoanele care nu opteaza pentru asistent personal) si buget complementar, adulți si copii, care nu beneficiază de îngrijire în servicii sociale în regim rezidential, publice sau private, fara a avea alte venituri de natura salariala, dividende, pensii, depozite bancare > 3000 lei, subventii, etc;
familiile si persoanele singure cărora le este stabilit, prin dispozitia scrisă a Primarului Municipiului Dorohoi, dreptul la un venit minim garantat acordat in baza Legii 416/2001 cu modificările si completările ulterioare.
Pensionarii si persoanelor cu handicap eligibile vor primi cate 1 carnet, cuprinzand 5 tichete sociale/persoana (valoare totala 50 lei), iar familiile si persoanele singure cărora le este stabilit, prin dispozitia scrisă a Primarului Municipiului Dorohoi, dreptul la un venit minim garantat acordat in baza Legii 416/2001 cu modificările si completările ulterioare, vor primi 1 carnet cuprinzand 5 tichete sociale/ familie – familiile cu până la 4 membri inclusiv si 2 carnete, cuprinzand cate 5 tichete sociale/carnet, familiile cu peste 5 persoane/familie.
Bunuri/servicii ce pot fi achiziționate în baza tichetelor – produse alimentare, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, produse de igienă personală, servicii medicale (inclusiv medicamente și intervenții medicale de mică amploare – proteze, ochelari, mici operații), servicii de curățenie, precum și unele bunuri de larg consum.
Actele necesare pe care beneficiarii trebuie să le prezinte la ridicarea tichetelor sociale sunt:
cerere tip
act de identitate beneficiar/reprezentant legal/ persoană legal împuternicită- original si copie
si după caz :
-cupon de pensie (copie) din luna anterioară depunerii cererii – pentru pensionari
-certificat de incadrare in grad de handicap (copie) – pentru persoanele cu handicap accentuat sau grav
-dispozitia de acordare a ajutorului social conform Legii 416/2001- pentru beneficiarii VMG
Pentru relaţii suplimentare şi eventuale nelămuriri privind calitatea de beneficiar ne puteţi contacta la nr. de telefon 0231/617813, interior 18, sau la sediul Direcţiei de Asistenta Sociala Dorohoi, str. Dumitru Furtuna nr. 14.
Se întâlnesc două prietene:
- Ce mai faci, dragă?
- Sunt supărată! Soţul meu m-a jignit serios!
- Cum aşa?
- L-am rugat să-mi dea 300 de euro ca să mă duc la un salon de înfrumusețare, el s-a uitat la mine și mi-a dat 500!
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.